کد خبر: ۳۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
ما هر چه بدي از نفس خودمان ديده ايم بخاطر حب دنيا است
وصيت نامه شهيد خليل پرويزي 
ستايش از آن خداست و ستايش سزاوار است و چنان ستايشي که شايسته اوست ستايش به او پناه مي برم از شر نفس خود زيرا که نفس انسان را به بدي وادار مي کند جز آنکه پروردگار با سلام به ياران پاک و صديق امام زمان (عج) و نائب بر حقش از آنهائيکه به لقاء الله رفتند تا آنهايي که  و با سلام به امت امت عزيز . 
حال که موقع نوشتن وصيت شده و اگر خدا اين بنده حقير را معشوق شود. اول از تمام کساني که در اين مدت کوتاه عمر و در اين مدت بسيار کوتاهي که در جبهه بودم و برايشان مزاحمت ايجاد کردم و از تمام اقوام و نزديکان طلب عفو مي نمايم. اميدوارم که خداوند همه را به لقاء خودش ببرد و بعد من، تنها يک چيزي مي توانم بگويم ،و آن اين است که ما هر چه بدي از نفس خودمان ديده ايم بخاطر حب دنيا است و دليل سقوط اکثرما همين مسئله مهم است. که انشاء الله اين عمل شيطاني از درون بيرون آمده و به جاي آن حب الله جايگزين شود و بعد در مورد جنگ اين را بگويم که در اين مرحله امتحان مقداري سنگين تر است و مشکلات زيادتر شده ، مصیبت از دست دادن دوستان و ياران زيادتر شده و من همدمي طلب صبر و پايداري در برابر تمام سختيهاي دنيوي و پايداري در مقابل نفس اماره که از همه مهمتر است مي نمايم اميدوارم که همه انسانهاي خالص عملشان مقبول درگاه ايزد متعال شود و به آرزوي دلشان برسند و اميدوارم که اين اسلامي که تمام اسلام است در اين زمان بر اين کفري که تمام کفر است پيروز بشود و همه به کربلا ی سرورمان حسين بن علي عليه السلام برسيم و در آنجا که ما را نيز فراموش نکنيد . التماس دعا .
 مادرم ، خواهرها و برادران عزيزم مي دانم که حال که اين وصيت نامه را مي خوانيد چشمانتان پر از اشک است ولي من تقاضا دارم که اين گريه ها را و عزاداريها را به خاطر سرور شهيدان حسين ابن علي عليه السلام و کسي که از همه اهل عالم مصيبتش بيشتر و مقامي والا دارد باشد و بخاطر غمهاي دل زينب (س) که مصيبتهاي او در روز عاشورا و بعد از آن و بخاطر غمهاي دل ليلا بخاطر از دست دادن فرزندانش باشد نه بخاطر چيز ديگري که دشمنان انقلاب شاد مي شوند . سربلند باشيد و افتخار کنيد که از اين بالاتر افتخار نيست . 
و همسرم بخاطر زحمتهايي که به ايشان داده ام اميدوارم که مرا ببخشند و اگر داراي فرزندي شدم او را صحيح تربيت کنيد وگرنه بگفته امام عزيز، در مورد ازدواج همسران شهدا عمل کند .من خوشحال مي شوم و از خانواده و اقوام مي خواهم که دست از دنيا بکشيد و جلوي رفتن فرزندان خود به جبهه را نگيرند خداوند امام زمان از دست شما راضي نيست اميدوارم سعادت جبهه رفتن و با خلوص کار کردند نصيب همه است بشود و سلام .
 در تاريخ 10/1/63 خدايا خدايا تا انقلاب مهدي خميني را نگهدار. از برادرم علي تقاضا دارم از طرف من وکيل باشند براي پرداخت و جوهات بدهي که  به جهاد و احياناً  به ديگران دارم  و قضاهاي روزه ها که 3 ماه مي باشد .
شهید خلیل پرویزی در تاریخ 23/7/64 در فاو به فیض عظمای شهادت نائل گشتند.

/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: