گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۰۳۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۲
سرهنگ مرتضي خسرواني فرمانده بسيج سپاه سپيدان
سپاه سپيدان به لحاظ شرايط آب و هوايي شهرستان و برخورداري از پادگان شهيد اعتمادي كه در حال حاضر به عنوان اولين مركز اقتصاد مقاومتي استان شناخته شده ، آماده تحويل زمين ، سوله و ساير امكانات براي ايجاد شغل و راه اندازي طرح هاي اقتصاد مقاومتي توسط بسيجيان عزيز مي باشد .

به گزارش تنوير سپيدان ، ظهر ديروز سرهنگ خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپيدان در حاشيه برگزاري همايش مسولين بسيج سازندگي استانهاي جنوب كشور در سپيدان با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري بر اقتصاد مقاومتي گفت :  سپاه ناحيه سپيدان با همكاري بسيج سازندگي سپاه فجر فارس در پادگان شهيد اعتمادي اقدام به توليد انواع ماكيان ، قارچ ، زعفران ، زنبور عسل و ... نموده كه اميد است با توسعه اين طرح در بهبود شرايط اقتصادي كشور سهيم باشيم .

سرهنگ خسرواني با اشاره به ظرفيت پادگان شهيد اعتمادي تاكيد كرد : با همكاري كه با بسيج سازندگي سپاه فجر صورت گرفته ، بسيجيان متخصص و علاقه مند به طرح هاي اقتصاد مقاومتي آموزشهاي مورد نياز را طي كرده و الحمد الله در سال 92 اين مركز مقام اول كشوري را در بين طرح هاي اقتصاد مقاومتي كسب نمود .

مرتضي خسرواني ، سپاه سپيدان را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي آماده واگذاري عرصه هاي كار به بسيجيان جوياي كار دانست و افزود : اين سپاه به لحاظ شرايط آب و هوايي شهرستان و برخورداري از پادگان شهيد اعتمادي كه در حال حاضر به عنوان اولين مركز اقتصاد مقاومتي استان شناخته شده ، آماده تحويل زمين ، سوله و ساير امكانات براي ايجاد شغل و راه اندازي طرح هاي اقتصاد مقاومتي توسط بسيجيان عزيز مي باشد .

محمد جواد عسكري ، مسئول حوزه سازندگی سپاه فجر فارس نيز با اشاره به اجراي طرح هاي مختلف اقتصاد مقاومتي در شهرستان سپيدان گفت : در راستاي مطالبات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي ، پادگان شهيد اعتمادي سپيدان به عنوان  اولين قرارگاه  اقتصاد مقاومتي استان فعاليت دارد و در حال حاضر با ايجاد يك فضاي عملياتي ، انواع ماكيان در اين مركز توليد ، نگهداري و به ساير شهرستانها و استانهاي هم جوار ارسال مي شود .

مسئول حوزه سازندگی سپاه فجر فارس با اشاره به اهداف برگزاري اين همايش گفت : به جهت اهميت موضوع و موفقيتهاي فارس د رعرصه هاي اقتصاد مقاومتي و از طرفي براي تبادل تجربيات و اطلاعات ،  مسولين اقتصاد مقاومتي استانهاي جنوب كشور طي همايشي دو روزه در شيراز شركت نمودند كه امروز هم با بازديد از قرارگاه اقتصاد مقاومتي شهيد اعتمادي سپيدان ، از راه كارها و تجربياتي كه بسيجيان استان در عرصه هاي توليد ماكيان ، زنبور عسل ، زعفران و ... كسب نموده اند استفاده مي نمايند .

محمد جواد عسكري با تاكيد بر نياز به توسعه  اقتصاد مقاومتي در كشور افزود : بر آنيم تعداد 10 مركز جهاد اقتصادي در استان فعال نماييم كه با اطلاع رساني به عموم و فرهنگ سازي و بكارگيري بسيجيان در اين طرح ها ، به نوعي اقتصاد مقاومتي را  وارد زندگي مردم نماييم .

مهدي زارعي كار آفرين و فعال در عرصه اقتصاد مقاومتي در خصوص طرح هاي اجرا شده در پادگان شهيد اعتمادي سپيدان گفت : مركز اقتصاد مقاومتي شهيد اعتمادي شهرستان سپيدان به عنوان مركز پایلوت پرورش قارچ ، مرغابي ، كبك ، مرغ بومی و همچنین کشت زعفران شناخته شده  در حال حاضر 40 نفر بصورت دائم و پاره وقت در اين مركز فعال هستند .

زارعي از مجموعه پرورش مرغ بومي سپيدان به عنوان يكي از فعالترين مراكز مرغ بومي اصلاح ن‍ژاد شده استان ياد كرد و گفت : در سه قسمت اقدام به توليد و تكثير و نگهداري از مرغ بومي نموده ايم كه در حال حاضر با ظرفيت توليد 10 هزار قطعه نيمچه اصلاح ن‍ژاد و جوجه يك روزه ، استان فارس و ساير استانها تحت پوشش اين مركز قرار گرفته است .

كار آفرين و فعال در عرصه اقتصاد مقاومتي سپيدان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبري از مردم و دولت گفت : همانطور كه عمل صالح مراتب مختلف دارد ، مقام معظم رهبري امروز صلاحديدشان اينست كه عمل صالح اشتغال زايي است چرا كه اشتغال زايي جلو فسادهاي اخلاقي ، سياسي و اجتماعي را گرفته و جامعه را از باند بازيها و خطهاي منحرفي كه گاهي در كشور به راه افتاده و توليد موج مي كند بر حذر مي دارد .

انتهاي خبر /



مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
15:49 - 1394/04/24
0
0
شما نمیدونین زارعی چه کلاهی سر مردم بدبخت گذاشته،بعد میان در موردش مینویسید.متاسفم
نام:
ایمیل:
* نظر: