کد خبر: ۳۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
سردار جعفري :
فرمانده كل سپاه پاسداران گفت: سپاه در كنار مردم پشتيبان ولايت است.
به گزارش بسیج کارگری به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري امروز در نشست گردان‌هاي امام حسين (ع) سپاه استان قزوين در محل تيپ 82 با بيان اينكه آمادگي دفاعي از اولويت‌هاي سپاه است، اظهار كرد: وضعيت امروز سپاه مطلوب است و اين مجموعه انقلابي با رويكرد افزايش آمادگي دفاعي حركت مي‌كند و همواره پشتيبان ولايت است.

وي با اشاره به تجربه هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان كرد: دفاع مقدس، تجربه‌ گرانبها و ارزشمندي است و سپاه در طول اين مدت، سازمان‌دهي موفق نيروهاي مردمي و داوطلبانه را در كارنامه خود دارد.

فرمانده كل سپاه تأكيد كرد: امروزه سپاه به دنبال آن است كه قالب‌هاي سازماني و بروكراسي‌هاي اداري را بشكند و هر پاسدار بايد وظيفه تكليف‌محور خود را به نحو احسن انجام دهد.

وي افزود: در تمام هشت سال دفاع مقدس نيروهاي داوطلبانه و بسيج مردمي حضور داشتند و همين موضوع بزرگترين رمز پيروزي ملت ايران در جبهه نبرد حق عليه باطل بود.

فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه يگان‌هاي سپاه از نيروهاي مردمي غنا مي‌گيرد، ادامه داد: يكي از تفاوت‌هاي عمده نيروي زميني سپاه با ديگر نيروهاي مسلح، مردمي و بسيجي بودن آن است.

وي تصريح كرد: جنگ امروز، جنگ آب و خاك نيست بلكه جنگ بر سر عقيده‌هاست و دشمن براي دستيابي به نظام جمهوري اسلامي ايران سرمايه‌گذاري مي‌كند.

جعفري اضافه كرد: جنگ عقيدتي امروز تنها با حضور و مشاركت نيروهاي مردمي پيش مي‌رود و سپاه به دنبال بازيابي اين نيروهاي مردمي است.

اين مسئول تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي ايران به هر نوع نيروي فداكار و دلسوز براي تحقق آرمان‌هاي ارزشمند خود نياز دارد و اين تنها به يك نيرو و قشر خاص ختم نمي‌شود.

فرمانده كل سپاه پاسداران با اشاره به تشكيل‌ يگان‌هاي مردمي در سال 60 اظهار كرد: يگان‌هاي مردمي نخستين بار با سازمان‌دهي سپاه در قالب چهار تيپ در عمليات طريق‌القدس حضور داشتند.

جعفري همچنين به تشريح اهداف كلي و مأموريت‌هاي مهم اين گردان‌ها در حفظ امنيت و دفاع از كشور پرداخت و تأكيد كرد: تقويت روحيه مقاومت و آمادگي‌هاي همه جانبه رزمي و دفاعي بايد در گردان‌هاي امام حسين (ع) با برنامه‌ريزي درست، تمرين و تقويت و حفظ شود و فرماندهان گردان‌ها با همه توان براي تقويت بنيه دفاعي گردان‌هاي امام حسين (ع) استفاده كنند.

فرمانده كل سپاه، مشخصه نيروهاي سپاه را مردمي بودن دانست و عنوان كرد: سپاه در كنار مردم پشتيبان ولايت است.

در اين جلسه سردار آبنوش و فرماندهان هر يك از گردان‌ها گزارشي از وضعيت گردان‌هاي امام حسين(ع) ارائه و مسائل و مشكلات اين گردان‌ها را با فرمانده كل سپاه مطرح كردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: