پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۹:۵۴
کد خبر: ۳۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
حجت الاسلام علیرضا حدائق در مجمع بسیج شهرستانی زرقان :
در ابتدای این مراسم،سرگرد پاسدار مجید علی پور فرماندهی محترم ناحیه،ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم،خلاصه ای از موضوعات مورد بحث در آن جلسه را عنوان کرد و مهمترین آن را موضوع ماهواره برشمردو پس از ایشان،حجت الاسلام والمسلمین،علیرضا حدائق،سخنان خود را آغاز کرد

به گزارش تنویر زرقان،دیروز 25 خرداد 93 اولین مجمع بسیج شهرستانی زرقان به همت دفتر راهبردی ناحیه این شهر در مکان سالن شهرداری برگزار شد.

در ابتدای این مراسم،بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم،سرگرد پاسدار مجید علی پور فرماندهی محترم ناحیه،ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم،خلاصه ای از موضوعات مورد بحث در آن جلسه را عنوان کرد و مهمترین آن را موضوع ماهواره برشمرد.

پس از ایشان،حجت الاسلام والمسلمین،علیرضا حدائق،سخنان خود را آغاز کرد

او گفت :در زمان حاضر دو دیدگاه برای بشریت وجود دارد. دیدگاه اول امیخته با یأس و ناامیدی است.

شما در زمان حال مشاهده می کنید که بعضی ها از اینده ناامید هستند و فراری می باشند. و یأس نیز در قشر تحصیل کرده نیز رسوخ کرده است.می گویند باید امام زمان بیاید کارها را درست کند و این نگاه امیخته با ناامیدی است و این نگاه در تمام دنیا و ادیان رسوخ کرده است و علتش این است که قدرت دست افرادی است که بویی از انسانیت نبرده اند.

وی خاطر نشان کرد که قلاده کش خاورمیانه اسرائیل است. هنگامی که اسرائیل را می بینند ناامید می شوند. و می گویند معلوم نیست آینده چه می شود.

او گفت : سردمداران مدافعان بشر خودشان ظالم و ناقض حقوق بشر هستند.

 و اما نگاه دیگر نگاه قرانی است، نگاه تلاش و امید و نگاه به اینده است.

در ادامه ایشان نگاهی به تحولات سوریه کردند و گفتند که سوریه را به اسلام کشتند.

وی افزود دشمن با تمام امکانات در حال شستشوی مغزی است بیدار باشید، هوشیار باشید و ازتبلیغات غافل نشوید چون دشمن اگر دستش باز شود از تبلیغات امام را ضد اسلام می کند.چون که بخشی از افراطی گری های دین گروه های تروریستی مبلغان و مداحان نادان کشوری هستند.

ایشان اشاراتی به بیانات مقام معظم رهبری داشتند که فرموده اند توهین نکنید و بعضی از مداحان رعایت نمیکنند و این مکتب اهل بیت نیست.

ایشان همچنین اشاره ای به آسیب های ماهواره کرد که دشمن در این زمینه دارد استفاده های زیادی می کند.

و همچنین تاکید کرد به فعالیت بیش از 20هزار شبکه ی ماهواره ای که بیش از 2هزار شبکه علیه مقدسات جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند و300کانال از اسرائیل در حال پخش می باشد و هدف نابود کردن بنیان خانواده ها می باشد و مهمترین اهداف شبکه های اسرائیل فساد اخلاقی، فساد سیاسی و مهترین آنها فساد اعتقادی می باشد.

او گفت باید امربه معروف جدی گرفته شود وحمایت شود از آمرین به معروف و حادثه های امثال خلیلی ها به وجود نیاید وخلاصه کلام من اینست که: "هرکس که در این نظام زندگی میکند باید مواضع اسلامی را رعایت کند."











نام:
ایمیل:
* نظر: