آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای اصناف شیراز:
نقدی گفت: از جمله توطئه های دیگر دشمن تفرقه افکنی بین مسلمانان است و لذا تلاش می کنند سلاح مسلمانان که نشانه رفته سمت صهیونیست ها را برگردانند بین خود مسلمانان.

به گزارش تنویر، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف خیاط و پوشاک کشور در تالار حافظ شیراز اظهار داشت: اصناف و بازار ما در انقلاب پیشرو بوده اند و در دفاع مقدس نیز بخش زیادی از پوشاک و لوازم رزمندگان ما با کمک اصناف تامین می شد.

سردار نقدی اضافه کرد:اصناف ما در دوران دفاع مقدس هم مال خود و هم با فداکاری جان خود در فدای اسلام کردند. یک کاسب در این دوران با حضور در جبهه به اوج عرفان می رسید که نمونه آن را می توان شهید اسلامی نسب نام برد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره ها برای خاطره گویی و گذر زمان نیست گفت: اگر انسان هایی همه ی زندگی خود را گذاشتند و لباس جهاد پوشیدند امروز تکلیف ما این است که قدر بدانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در چند سال گذشته دشمن تمام کشورهای اطراف ما را تحت سلطه ی خودش قرار داد و تمام عکس برداری ها و شناسایی های خود را انجام داد تا با ایران اسلامی وارد جنگ شود اما در نهایت وقتی استقامت مردم را مشاهده کرد منصرف شد.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز روز جنگ فرهنگی است گفت: بعد از اینکه دشمن مطمئن شد که نمی تواند با ایران وارد جنگ نظامی شود وارد جنگ فرهنگی شد و ظرف 6 ساله گذشته تعداد شبکه های ماهواره ای که بر علیه اعتقادات و باورهای نظام اسلامی فعالیت می کنند از 6 به 160 شبکه رسید. فقط رژیم صهیونیستی 6 شبکه جنسی به زبان فارسی راه اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: اگر تا دیروز سلاح دشمن بمب های شیمیایی و موشک بود امروز سریالهای مستهجن و فیلم های سینمایی شهوت برانگیز است.

نقدی با بیان این که این همه مفسده برای این است که ایمان ما را هدف قرار دهند گفت: می خواهند نسلی درست شود که دیگر جرات، معنویت و شهامت مانند شهدا نداشته باشد.

وی خطاب به جامعه اصناف در این مراسم اظهار داشت: لباسی که ما می پوشیم باید نماد باور و اعتقاد ما باشد. لباس نماد فرهنگی است. نباید علائم و نشانه های بیگانه روی لباس ما باشد. اگر شهدای صنف پوشاک و خیاط امروز حضور داشتند با تولیدی ها صحبت می کردند و از آنها می خواستند لباسهای خانم ها را با حیا بدوزند تا بدن نما نباشد.

نقدی ادامه داد: باید جامعه را نسبت به این تهاجم بیدار کنیم و اجازه ندهیم که دشمن بتواند پیشروی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جبهه دیگر نظام اسلامی را جبهه ی اقتصادی دانست و افزود: بدون شک در این عرصه هم انتظار زیادی از اصناف است که باید تولید ملی را تقویت کنیم. امروز 70 درصد پوشاک ما وارداتی است. باید کالای داخلی را بالای ویترین بگذاریم تا به اشتغال در کشور کمک شود. امروز ما در گیر جنگ تحمیلی اقتصادی هستیم.

نقدی همچنین گفت: از جمله توطئه های دیگر دشمن تفرقه افکنی بین مسلمانان است و لذا تلاش می کنند سلاح مسلمانان که نشانه رفته سمت صهیونیست ها را برگردانند بین خود مسلمانان.

وی افزود: امروز با ایجاد ده ها شبکه ماهواره ای به اسم شیعه بودن به مقدسات اهل سنت توهین می کنند و به اسم اهل سنت به مقدسات شیعه توهین می کنند برای اینکه تفرقه بیاندازند.

نقدی با اشاره به تحولات عراق گفت: می خواهند جنگ مذهبی راه بیافتد. درست است که امروز نوادگان یزید به اسم داعش به جنگ مسلمانان آمدند اما بدانید فرماندهی نوادگان یزید را آمریکا در دست گرفته است.

رئیس سازمان بسیج گفت: آمریکایی ها خیلی نادان هستند.در طول چند دهه ی گذشته عوامل آمریکا به ایران حمله نظامی کردند از دل این حمله نیروی عظیم سپاه و بسیج متولد شد. به لبنان حمله کردند از دل آن حمله نیروی مقاوم حزب الله متولد شد. حمله کردند به غزه، بعد از آن یک نیروی مقاوم ساخته شد که موشک می سازد میزند به قلب تلاویو. حمله کردند به سوریه که حالا این کشور تبدیل شده به یک جبهه ی فعال با ده ها هزار بسیجی که آماده ی نبرد هستند.

وی اضافه کرد: سرنوشت عراق نیز جز همین نخواهد بود. آمریکایی ها جوری وانمود می کنند که آنها در صحنه عراق نیستند اما مستشار های آمریکایی در معرکه هستند و دل به پیروز ی بسته اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در اتفاقات اخیر جبهه ی مقتدر بسیجی ولایت مدار در فلسطین، لبنان و سوریه سازماندهی شد و با انسجام نیروی مردمی عراق ان شا الله شرق جهان اسلام وصل می شود به فلسطین. و آمریکایی ها بدانند که اگر بسیجیان ملت ما این بار کوله پشتی خود را آماده کنند اولین منزلگاهی که آن کوله پشتی را به زمین بگذارند بیت المقدس خواهد بود.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: