آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۵
سردار غیب پرور در یادواره شهدای اصناف:
سردار غیب پرور گفت: انقلاب نورانی امام راحل همه ی اقشار را به خود جلب کرد و مخصوص به یک قشر خاص نبود.
به گزارش تنویر، فرمانده سپاه فجر در یادواره 600 شهید اصناف استان فارس و 500 شهید صنف پوشاک و خیاط اظهار داشت: هنر امام راحل این بود که همه را حول محور مکتب جمع کند و چه دفاع عظیمی مردم انجام دادند.

وی ادامه داد: انقلاب نورانی امام راحل همه ی اقشار را به خود جلب کرد و مخصوص به یک قشر خاص نبود. و امروز این خط نورانی کماکان ادامه دارد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه جلسه شهید جلسه ذکر خداوند است گفت: وقتی می گوییم از اصناف 600 شهید، از دانش آموزان سه هزار شهید، 240 شهیده و 400 شهید روحانی این توان اسلام را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ولایت مداری یعنی اینکه تشخیص بدهیم نظر ولایت چیست و بعد برویم دنبال آن افزود: امروز در خیمگاه ولایت هستیم و باید قدر بدانیم چرا که فرزند حضرت زهرا(س) بر ما ولایت دارد.

 سردار غیب پرور با ذکر خاطره ای از رهبر انقلاب در مورد شخصیت شهید اسلامی نسب گفت: پس از قبول قطعنامه امام خامنه ای که در آن زمان رئیس جمهور بودند بازدیدی داشتند از مقر لشکر 19 فجر. با حضور ایشان فیلمی از شهید اسلامی نسب نمایش داده شد. که آقا در آن زمان یک جمله ای فرمودند با این مضمون که من مطمئنم ایشان حضرت زهرا(س) را در بیداری ملاقات کردند. اسلامی نسب در کربلای چهار شهید شد و پس از حدود 98 روز پیکرش سالم پیدا شد.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: