آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان ما امروز جرات ندارند به طور مستقیم در سوریه و عراق وارد شوند چون ضرب شست تفکر بسیجی و شهادت طلبی را دیده‌اند.
به گزارش تنویر، سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش هیئت عاشقان ولایت بیان داشت: عزت و عظمت امروز اسلام و سربلندی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی با اشاره به حضور دشمن و پایگاه‌های راداری و... در منطقه و در اطراف کشور ما گفت: دشمن برای درگیری نظامی با ملت ما خیلی با خود محاسبه کرد و امروز در خود نمی‌بیند با چنین ملت بزرگواری که روحیه بسیجی و شهادت طلبی دارد، وارد درگیری نظامی شود.

سردار نقدی تجربه پیروزی در دفاع مقدس، لبنان و فلسطین را ناشی از تفکر بسیجی و شهادت طلبی دانست و افزود: دشمنان ما امروز جرات ندارند به طور مستقیم در سوریه و عراق وارد شوند چون ضرب شست این تفکر را دیده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه موج عزت و اقتداری که ملت ما به برکت شهدا ایجاد کرده، تمام دنیا را مجذوب خود نموده است، گفت: این ملت با مقابله با استکبار، مسیر سرافرازی و پیشرفت روزافزون را در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و... طی می‌کند و لذا موج اسلام خواهی به شدت در جهان رو به گستردگی و تزاید است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص اقدامات استکبار جهانی بر علیه موج اسلام خواهی بیان داشت: امروز دشمنان ما به دنبال راهی هستند تا چراغ پرفروغ اسلام گرایی را خاموش کنند.

سردار نقدی با اشاره به تقدم عنصر معنویت و ایستادگی بر سلاح و جنگ افزار در پیروزی‌های بزرگ انقلاب و دفاع مقدس گفت: هر کسی می‌خواهد دنباله رو شهدا باشد باید در راه دین و مقابله با دشمنان اسلام ایستادگی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه جنگ نرم امروز دو جبهه دارد، گفت: در یک جبهه تهاجم به بنیادهای اخلاقی و اعتقادی جامعه را می‌بینیم و در جبهه دیگر باید تلاش کنیم جامعه را به تعالی قابل قبولی در ارزش‌های اسلامی برسانیم.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های به اصطلاح شیعه و سنّی ماهواره‌ای که به اسم مذهب خود طرف مقابل را با بدترین الفاظ مورد سب و لعن و تخریب قرار می‌دهند، اظهار کرد: در واقع این شبکه‌ها نه سنی هستند و نه شیعه و نه در کشور شیعه یا سنّی مستقرند؛ این شبکه‌ها با پشتیبانی دشمن و به قصد اسلام زدایی و هدف قرار دادن وحدت مسلمانان در مرکز لندن فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افق روشنی در جهان اسلام پیش رو داریم تاکید کرد: هر چه دشمن بیشتر تلاش می‌کند، روز به روز ضعیف‌تر و زبون‌تر می گردد و این، همان کید و مکر خداست.

نام:
ایمیل:
* نظر: