جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۳۳:۲۷
کد خبر: ۳۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
گردان های بیت المقدس؛
مراسم فراخوان گردان های بیت المقدس شهرستان داراب با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، مسئول عملیات ناحیه، دیگر مسئولان ناحیه ای، فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان عضو پایگاه ها و گردان بیت المقدس برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، مراسم فراخوان گردان های بیت المقدس شهرستان داراب با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، مسئول عملیات ناحیه، دیگر مسئولان ناحیه ای، فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان عضو پایگاه ها و گردان بیت المقدس برگزار شد.

در این مراسم کلاس های آموزشی نظامی، عقیدتی سیاسی، امداد نجات و مقابله با آشوب های شهری توسط کارشناسان مجرب  برگزار شد.

بعد از انجام کلاس های آموزشی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء گردان پیاده روی شبانه را جهت آموزش و یادآوری اصول رزم شبانه و حرکت در شب به حرکت کردند که نکات لازم به آنها آموزش داده شد.

سرهنگ غلامرضا صادق زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب نیز در این فراخوان حضور پیدا کرد و از نزدیک با بسیجیان این بخش دیدارو گفتگو کردند.

وی یادآور شد: این فراخوانی به منظور سازمان دهی و بررسی توان تجهیزاتی و توجیه بسیجیان با ساختار و رویکردهای جدید سازمان بسیج و همچنین ایجاد روحیه شور و نشاط در آنان و ارتقاء سطح آمادگی بسیجیان در ماموریت ها برگزار می شود.

صادق زاده افزود: بسیجیان در این فراخوان با مجموعه آموزش‌های نظامی و سازمان رزم، اسلحه‌شناسی، راهکارها و وظایف گردان‌های عاشورا آشنا می شوند.



انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: