جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۵۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
دوستدار در جمع منتخبین یاوران ولایت داراب:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با منتخبین طرح یاوران ولایت شهرستان داراب دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، در این مراسم که در محل سالن اجتماعات امام خمینی(ره) اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی داراب به همراه والدین خود حضور داشتند.



در ابتدای مراسم و پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی، محمد جعفر دوستدار مسئول سازمان به ایراد سخن پیرامون نقش مهم فرماندهان واحد و بار سنگین مسئولیت آنها پرداخت.

دوستدار در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تبریک انتخاب دانش اموزان به این سمت به دانش آموزان و والدین شان گفت: فرماندهی واحد مسئولیتی سنگین است و همت بلندی را می طلبد تا بتوان گام های بزرگی را برداشت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس به بیان حدیث همیشگی خود از حضرت رسول اکرم(ص) پرداخت و یادآور شد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند «المومن کیِّس» یعنی مومن زیرک است. و یکی از معانی که از این حدیث قابل برداشت است این است که از همه فرصت ها به نحو احسن استفاده می کند.

دوستدار گفت: این فرصت را قدر بدانید و از لحظه لحظه های این دوران مسئولیت استفاده کنید چرا که دوران مسئولیت در بسیج دانش آموزی میدان آزمون و خطاهاست.

در ادامه این مراسم مدیر اداره آموزش و پرورش داراب ضمن عرض تبریک به دانش آموزان و والدین آنها به نقش مهم بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ماموریت بسیج دانش آموزی آن است که خلأ های موجود در آموزش و پرورش را پر کند و به اجتماعی شدن دانش آموزان کمک کند.

فیروزی گفت: یکی از ارگان هایی که به دانش آموزان مصونیت اجتماعی می بخشد، بسیج دانش آموزی است.

فیروزی در پایان گفت: فعالیت ها و مشارکت دانش آموزان به اداره بهتر مدرسه کمک می کند.
در پایان این مراسم انتخابات اعضای شورای پشتیبان یاوران ولایت برگزار شد و پنج نفر از والدین که حائز بیشترین رای شدند به عنوان اعضای شورا برگزیده شدند.

این مراسم به همت دفتر بسیج و حوزه های بسیج دانش آموزی داراب برگزار شد و سرمربی و سرگروه آمادگی دفاعی نیز در این مراسم حضور داشتند.



انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: