آخرین اخبار
کد خبر: ۳۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه:
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: یکی از خصوصیات بسیج این است که به اقتضای آسیب ها و فرصت ها منعطف است و یکی از ارکان مهم بسیج و سپاه وجود فرماندهان جهادی و انقلابی است.
به گزارش تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در مراسم تودیع و معارفه چند تن از فرماندهان سپاه ناحیه شیراز گفت: امام خمینی (ره) در زمان توطئه، جنگ و حصر بشارت بسیج مردمی را داد که امروزه کلام امام در گوشه گوشه جهان، بسیج مردمی محقق می گردد.
وی با اشاره به وظیفه بسیجان یاد اور شد: یکی از خصوصیات بسیج این است که به اقتضای آسیب ها و فرصت ها منعطف است و یکی از ارکان مهم بسیج و سپاه وجود فرماندهان جهادی و انقلابی است.
غیب پرور ادامه داد: قدرت تحلیل قوی، تشخیص و به موقع و انقلابی عمل کردن وظایف یک بسیجی است.

در فضای مجازی اگر به لحظه عمل نکنیم، دشمن تبلیغات سوء خواهد کرد

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به تهدیدهای دشمنان خاطر نشان کرد: اگر جوهره انقلابی بودن را از ما بگیرند در کارها خواهیم ماند زیرا روز به روز تهدیدها علیه نظام اسلامی با عمق، گستردگی و پیچیدگی بیشتر نفوذ می کنند.

عالی ترین مقام سپاه در استان فارس به حضور بسیجیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی اگر به اندازه، به موقع و به لحظه عمل نکنیم دشمنان بر علیه نظام اسلامی تبلیغات سوء می کنند.

وی ادامه داد: بسیج با حضور انقلابی، بیدار، به اندازه و هنگام عمل می کند و در حوزه های جنگ سخت، جنگ نرم، مسائل امنیتی و اقتصادی پیشتار است.

سردار غیب پرور انقلاب اسلامی را یک پدیده بی بدیل در تاریخ معاصر دنیا خواند و گفت: احاد مردم با موفقیت و سربلندی از انقلاب اسلامی و بسیج مردمی حفظ، حراست و پاسداری کردند و نشان داند ماهیت انقلاب اسلامی، آزادی از نوع بشر است و از قید، سلطه، زورگویی و استکبار که در پناه دین خدا تشکیل می شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس انقلاب اسلامی را یک کشتی نجات دانست وخاطر نشان کرد: کسانی که پشت سر رهبر دینی حرکت می کنند، اهل نجات هستند و امام خمینی یک رهبر دینی است که انقلاب اسلامی یک کشتی نجات جهت بشریت شد.

وی جان فشانی، شجاعت، پایداری، استقامت، دقت و بیداری را از شرایط نگهداری انقلاب اسلامی خواند و گفت: کسانی که در کشتی نجات انقلاب سوار شدند اهل فداکاری و رستگاری هستند و با بصیرت و حرکت به موقع از عواقب پیش رو جلوگیری می کنند.

علاءالدینی فرمانده جدید سپاه ناحیه احمدابن موسی(ع)

عالی ترین مقام سپاه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم تودیع و معارفه چند تن از فرماندهان ناحیه های شیراز گفت: دکتر آرش علاءالدینی که یک جوان انقلابی و تحصیل کرده می باشد به عنوان فرمانده جدید ناحیه احمد ابن موسی(ع) جهت خدمت به بسیجیان معرفی می گردد.

سردار غیب پرور با اشاره به سوابق علاءالدینی خاطر نشان کرد: آرش علاءالدینی پیش از این به عنوان فرمانده سپاه ناحیه دانشجویی شیراز مشغول به خدمت بود که باید یاد آور شد ناحیه دانشجویی و محلات دارای تفاوت های بسیاری است که از عوامل موفقیت می توان به تواضع، خشوع و روحیه انقلابی در بسیجیان اشاره کرد و فرمانده جدید باید با دل کار کند و با بسیجیان ارتباط بر قرار نماید.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: در این رابطه از زحمات ارزشمند سرهنگ عبدالرضا روستا که در این مدت به عنوان فرمانده سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع) فعالیت داشت تقدیر و تشکر نمود.

غزل سفلی فرمانده جدید ناحیه دانشجویی

وی با اشاره به مراسم دوم تودیع و معارفه افزود: با توجه به تجارب و تعهد سرگرد پاسدار اسماعیل غزل سفلی به عنوان فرمانده جدید ناحیه دانشجویی معرفی می گردد.

سردار غیب پرور خطاب به فرمانده جدید گفت: دانشگاه شیراز حکم لوگوموتیو را نسبت به دانشگاه های دیگر دارا می باشد لذا روحیه انقلابی بودن و انقلابی گری خیلی مهم است که باعث ایجاد شجاعت و شهامت می شود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: سمت فرماندهی بسیج رسانه تا چند روز اینده همچنان با سرگرد غزل سفلی می باشد تا فرد متخصص و متجرب انتخاب شود.

وی در پایان با دعای خیر جهت دو فرمانده جدید خاطر نشان کرد: فرمانده بسیج با همکاری بسیجیان می تواند به اهداف خود دست یابد و فرمانده جدید نیاز مند مساعدت علماء در حوزه نمایندگی ولی فقیه و همه همکاران می باشد.

امر به معروف و نهی از منکر محور همه برنامه ها

در ادمه این مراسم آرش علاءالدینی فرمانده جدید سپاه ناحیه احمد ابن موسی(ع)، امر به معروف و نهی از منکر محور همه برنامه های ناحیه احمد ابن موسی(ع) با شعار سال مقام معظم رهبری عنوان کرد.

مهمترین راهبرد بسیج دانشجویی تربیت نیروی همتراز با انقلاب اسلامی


همچنین اسماعیل غزل سفلی فرمانده جدید سپاه ناحیه بسیج دانشجویی از چگونگی شکل گیری این بسیج توسط امام راحل گفت و ادامه داد: امروز فکر واندیشه بیشتر از ابزارات، قدرت دارند لذا بسیج دانشجویی با طراحی، تدوین، و ساز وکار مناسب با نگاه حداکثری این ظرفیت را ایجاد می نماید تا از خیل عظیم جوانان انقلابی استفاده نماید.

وی همچنین به دو راهبرد بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین راهبرد های بسیج دانشجویی تربیت نیروی همتراز با انقلاب اسلامی و دیگری نقش آفرینی در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که با همت تشکل های دانشجویی این طرفیت را ایجاد می نمائیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: