گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۲۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳
سرهنگ مرتضي خسرواني فرمانده سپاه سپيدان
خصومت استكبار با ما ، يك دشمني قسم خورده و هميشگي است و اگر چشم خود را بر اين دشمني ها بسته و ناديده بگيريم ، دچار خسارتهاي سنگيني خواهيم شد / كه تفكر بسيجي آرمان گرا ، آرمان خواه ، ديني و انقلابيست و در هر عرصه اي كه وارد شده موفق و سربلند بيرون آمده است .
به گزارش تنوير سپيدان روز گذشته سرهنگ مرتضي خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و دبير مجمع عمومي بسيج شهرستان سپيدان در جلسه مجمع عمومي بسيج شهرستان سپيدان با اشاره به دشمني و خصومت آمريكا و استكبار با ملت و كشور ايران گفت : خصومت استكبار با ما ، يك دشمني قسم خورده و هميشگي است و اگر چشم خود را بر اين دشمني ها بسته و ناديده بگيريم ، دچار خسارتهاي سنگيني خواهيم شد چرا كه انقلاب ما حرف نو و عمل نو دارد و اين سير پيشرفت باعث مي شود دشمنان در روز به عناوين مختلف در پيشرفت ما خلل وارد كنند .

سرهنگ خسرواني با اشاره به تحركات تروريستها و گروهك داعش در سوريه و عراق گفت : استكبار با تحريك كردن گروهك هاي تروريستي و فعال كردن آنها در سوريه و عراق در صدد است كه اين نا امني ها را برخاسته از اختلافات شيعيان با اهل تسنن جلوه دهد در صورتي كه هدف اصلي آنها محروم كردم مردم از دين مبين اسلام است .


حجت الاسلام والمسلمين سيد عبدالرحمن موسوي انور امام جمعه و رئيس مجمع عمومي بسيج شهرستان سپيدان نيز در سخناني با اشاره به قدرت و نفوظ تفكر شيعه در جهان اظهار داشت : تفكر شيعي تفكريست كه امروز هم از نظر سالم سازي جامعه و خانواده و هم از نظر ظلم ستيزي و اجراي عدالت در جامعه نمونه ندارد و شيعيان به ويژه كشور ايران اسلامي مايه اميد حضرت ولي عصر (عج) است و امروزه دشمن در صدد تصرف و نا امن كردن مرزهاي جغرافيايي و فرهنگي ايران اسلاميست .

موسوي انور جنگ نرم را و بدون مرزبندي و خطرناك خواند و  افزود : دشمن در جنگ نرم با ابزار فكر وارد مي شود و فكر جوانان را هدف قرار مي دهد چرا كه دشمن در جنگ سخت نتوانست كشور ما را تصاحب كند چرا كه مرزها مشخص و دشمن روبرو بود ، هر چند كه تهديد هايي هم بوده و خواهد بود .  

امام جمعه سپيدان آمار بالاي طلاق را از آفات و خسارتهاي جنگ نرم خواند و گفت : در جنگ نرم دشمن مرز خود را تا حد خانه و خانواده به پيش كشيده و با ورود ماهواره ، اينترنت و ساير رسانه ها ، دشمن توانسته خود را در بين خانواده ها جاي دهد و آمار بالاي طلاق ، خيانت ، قتل و ... از جراحت هايي كه در جنگ نرم بر پيكره خانواده و اجتماع ما وارد شده است .

رئيس مجمع عمومي بسيج سپيدان تفكر بسيجي را آرمان گرا خواند و گفت : تنها ترين عاملي كه مي تواند در مقابل جنگ نرم ايستادگي كند ، تفكربسيجي است ، چرا كه تفكر بسيجي آرمان گرا ، آرمان خواه ، ديني و انقلابيست و در هر عرصه اي كه وارد شده موفق و سربلند بيرون آمده است .

موسوي انور تشكيل مجمع بسيج را يه اتفاق خوب در سپاه و بسيج دانست و تاكيد كرد : امروز بايد بسيج و سپاه علاوه بر وظايف ذاتي و سازماني كه بر عهده دارد ، بايد بصورت وسيع وارد عرصه فرهنگي ، نرم افزاري و جنگ نرم شود چون حسني كه در بسيج وجود دارد ، در هيچ ارگاني ديده نمي شود


درابتداي اين مراسم نيز سرگرد پاسدار عليرضا محمدي جانشين سپاه ناحيه سپيدان و مسئول دبيرخانه مجمع بسيج شهرستان سپيدان در سخناني اهداف و سياستهاي كلي مجمع عمومي بسيج و شوراي راهبردي سپاه را به حاضرين ارائه كرد .



مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
Wilbur
|
China
|
16:01 - 1394/06/19
0
0
This has made my day. I wish all pontisgs were this good.
نام:
ایمیل:
* نظر: