چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۴۵:۱۴
کد خبر: ۳۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛
مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه داراب با حضور رئیس حوزه علمیه امام صادق شهرستان، کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، مراسم افتتاحیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه داراب با حضور رئیس حوزه علمیه امام صادق شهرستان، کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.
 

حجت الاسلام والمسلمین ناصری رئیس حوزه علمیه امام صادق ع) شهرستان داراب با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اشاره به تلاوت آیات قرآن کریم بیان داشت: قرائت قرآن در ماه رمضان نسبت به ماههای دیگر ثواب ویژه ای دارد.

وی با اشاره به احادیث مختلف به فضیلت های مختلف این ماه پرداخت و اظهار داشت: ماه رمضان ماه خداست و آن ماهي است كه خداوند در آن حسنات را مي افزايد و گناهان را پاك مي كند و آن ماه بركت است.

شايان ذكر است در این ماه مبارک روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تفسیر سوره مبارک جمعه ویژه پاسداران و آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم ویژه سربازان و روزهای یکشنبه و سه شنبه درس اخلاق توسط اساتید مجرب برای پاسداران و سربازان بصورت مشترک و در روزهای پنجشنبه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، حافضان و گروح تواشیح در محل نمازخانه ناحیه برگزار می گردد.
 
 
انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: