آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
مهدوی گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس ویژه برنامه ای را در مصلی های نماز جمعه سراسر استان برگزار می کند.
به گزارش تنویر، همزمان با فرار رسیدن اولین جمعه ماه مبارک رمضان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس ویژه برنامه ای را در مصلی های نماز جمعه سراسر استان برگزار می کند.

در همین رابطه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در گفتگو با خبرنگار تنویر اظهار داشت: در راستای احیا امر به معروف و نهی از منکر  یک دوره ی آموزشی احیا و آشنایی بیشتر با این فریضه زیر نظر آیت الله ایمانی رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار می شود.
 
وی افزود: در همین راستا این هفته در مصلی های نماز جمعه استان کارشناسان مذهبی و متخصص در این امور قبل از خطبه ها به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: در شیراز نیز قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه یعنی راس ساعت 12 استاد تقوی درباره این واجب فراموش شده سخنرانی خواهد کرد.
 
مهدوی با اشاره به اینکه باید این واجب فراموش شده را احیا تا جامعه از ناخالصی ها پاک شود گفت: در احادیث آمده است«تمام کارهای نیک و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره ای در مقابل دریای پهناور است» که اهمیت این واجب را می رساند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس از مردم برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: