جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۵:۵۵
کد خبر: ۳۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان؛
اردوهای جهادی هجرت ۳ بسیج سازندگی امروز با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در شهرستان داراب افتتاح شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، اردوهای جهادی هجرت ۳ بسیج سازندگی امروز با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در شهرستان داراب افتتاح شد.
 

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب در افتتاحیه اردوهای هجرت 3 با ذکر احادیثی گفت: آنهایی که جهاد می کنند امید دارید به رحمت پروردگار و با خدای خود معامله معنوی انجام داده اید.

وی اضافه نمود: کار شمار در دورترین نقاط محروم شهرستان یک همت والا می خواهد که شما آنرا بصورت داوطلبانه پذیرفنه اید و این را بدانید که شما از طرف خداوند انتخاب شده اید و باید قدر این موقعیت و خود را بدانید.
 

در ادامه سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرماندهی سپاه ناحیه داراب با بیان اینکه هر کجا کار بزرگ وجود دارد نام یک بسیجی در آن نمایان می شود افزود: هرکجا بسیج حضور داشته باعث موفقیت و شاهد پیشرفت بودیم به طوری که اگر تاریخ را ورق بزنیم، در جنگ هشت ساله و نابرابر عراق عیله ایران ما شاهد حضور نیروهای بسیج بودیم و باعث موفیقت و پیروزی در این جنگ شدیم نیروهای بسیج نیروهای مخلص و فداکاری هستند.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی میراث انقلاب اسلامی است که با کار جهادی و بدست شما دانشجویان و بسیجیان که به عنوان خواص جامعه هستید صورت می گیرد تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم و این شعار مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

در پایان گروه بندی و کارگروه های تخصصی تشکیل شد و برای اعزام به مناطق محروم شهرستان برنامه ریزی صورت پذیرفت.
 
 
انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: