شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۵۲:۵۴
کد خبر: ۳۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
به همت فرهنگی اجتماعی و کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه داراب؛
همایش بصیرتی بررسی تهدیدها و آسیب های ماهواره ((دجالواره)) با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب و فرهنگیان شهرستان در مصلی نمازجمعه برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، همایش بصیرتی بررسی تهدیدها و آسیب های ماهواره ((دجالواره)) با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه داراب و فرهنگیان شهرستان در مصلی نمازجمعه برگزار شد.
 

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب، با اشاره به اینکه استکبار جهانی در شبکه‏های خود با دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی و دروغ و شبهه‌افکنی بین جوانان تلاش می‏کند گفت: با این عمل سعی و تلاش می کنند تا وحدت اسلامی ما را بر هم بزنند و از این راه به اهداف خود در نابود کردن اسلام راحت‌تر برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب با اشاره به اهداف دشمنان از تشکیل شبکه‏های فارسی‌زبان عنوان کرد: دشمن وقتی دید نمی تواند با جنگ سخت نظام جمهوری اسلامی را متوقف کند، وارد حوزه جنگ نرم شد و ماهواره را به میان خانواده های ایرانی آورد.

وی با بیان اینکه دشمن با نشان دادن شبکه های ماهواره ای قصد دارد تا برای خانواده های ما الگو سازی نماید تصریح کرد: پاشیدن بنیان خانواده دینی، اشاعه بی‌بند و باری و فرهنگ غربی و فساد و فحشا و سست کردن اعتقادات جامعه از اهداف ماهواره است.

این کارشناس دینی و سیاسی با تأکید بر افزایش آگاهی و بصیرت در جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا با روشنگری و بیان حقایق توطئه‏های دشمنان در جامعه به افزایش بصیرت و آگاهی جامعه و به خصوص نسل جوان در خصوص ابزار دشمنان کمک کنیم.

فاطمی امین با اشاره به اینکه دشمن برای تمامی اقشار برنامه ریزی نموده خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که دشمن در کمین است و یک لحظه غفلت ما سبب تسلط دشمن بر ما می شود، بنابراین بهوش باشید و مراقب خود و فرزندانتان باشید.

سرگرد پاسدار مجتبی حسن هاشمیان مسئول کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه داراب در پایان ادامه داد:‌ برگزاری این گونه همایش ها همواره در طول سال استمرار خواهد یافت.

این همایش با حضور فرهنگیان شهرستان داراب و به همت فرهنگی اجتماعی، کانون بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه داراب در محل مصلی نمازجمعه برگزار شد.
 
 
انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: