پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه داراب خبرداد؛
در پی خشکسالی‌های اخیر در شهرستان، آب را تبدیل به رؤیای دست‌ نیافتنی برای خانوارهای روستایی کرده تا تمام چشم امیدشان به تانکر‌های آبرسانی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه داراب باشد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، در پی خشکسالی‌های اخیر در شهرستان، آب را تبدیل به رؤیای دست‌ نیافتنی برای خانوارهای روستایی کرده تا تمام چشم امیدشان به تانکر‌های آبرسانی قرارگاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه داراب باشد.

سرگرد پاسدار محمد حسین تمدن مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه داراب در مصاحبه با تنویر گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب و با هدف محرومیت زدایی یک دستگاه تانکر بمنظور آبرسانی به روستاهای محروم و کم آب شهرستان داراب جهت آبرسانی اختصاص داده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه داراب افزود: در این طرح که روزانه 50 هزار لیتر به هر روستا انتقال می یابد از چاه آب شرب تامین می شود و آبرسانی به هر روستا به صورت مخزن خانگی می باشد.

وی گفت: آماد و پشتیبانی سپاه فجر و بسیج سازندگی استان فارس یک دستگاه تانکر را جهت آبرسانی به مناطق محروم شهرستان داراب اختصاص داده است که در پانزده روز مشغول خدمت رسانی می باشد.

سرگرد پاسدار محمد حسین تمدن ، مشکل آب را یکی از مشکلات اساسی شهرستان داراب دانست و افزود: بسیج سازندگی با برنامه ریزی که دارد، مشکل آب رسانی به مناطق محروم را تا حدودی برطرف می کندو در این مدت به روستاهای آبشیب، تیزآب و حسن آباد آبرسانی کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد: از اهداف بسیج پیگیری مشکلات مردم در دور افتاده ترین نقاط تا نزدیک ترین اماکن است.
 
 
انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: