شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۰:۱۲
کد خبر: ۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
صبح امروز برگزار شد؛
نشست حلقه صالحين بسيج جامعه پزشكي کارکنان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب و مسئول بسیج جامعه پزشکی، اعضاء كانون بسيج بيمارستان در سالن اجتماعات اين بیمارستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، نشست حلقه صالحين بسيج جامعه پزشكي کارکنان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع)، با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب و مسئول بسیج جامعه پزشکی، اعضاء كانون بسيج بيمارستان در سالن اجتماعات اين بیمارستان  برگزار شد.

در ابتدا سرگرد پاسدار قاسم دهقانی مسئول بسیج جامعه پزشکی به اهداف تشکیل حلقه صالحین در بین کارکنان پرداخت.
 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب با تبریک ماه مبارک رمضان به کارکنان بیمارستان گفت: شما به معنای واقعی یک جهادگر هستید، فضایی که شما در آن قرار دارید هر کسی توان تحمل این محیط را به راحتی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه داراب با ذکر احادثی در مورد علم پزشکی افزود: شما را پروردگار متعال برگزیده است و در این شغل مقدس قرار داده، پس با لبخند و رویی گشاده و رفتاری مهربان با بیماران برخورد کنید تا آنها هم در طول درمان به آرامش نسبی برسند.

وی ذکر"بسم الله" را در ابتدای هر کاری را توصیه نمود و تصریح کرد: حتی روانشناسان و دانشمندان برزگ دنیا هم به تاثیر بعضی احکام دینی در علوم پزشکی رسیده اند و خود به آن عمل می کنند. با غضب و بد اخلاقی کار کردن از لحاظ علمی و دینی هم به اثبات رسیده که اثر منفی بر افراد می گذارد.

فاطمی امین در پایان به پرسش های شرعی و دینی کارکنان پاسخ دادند.

این نشست به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه داراب در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) برگزار گردید.

 

 
انتهای متن/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: