آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
سردار غیب پرور:
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اتفاقاتی که در جهان اسلام شاهد آن هستیم بخشی از آن به واسطه غفلت مسلمان ها است، گفت: دشمنی ها و توطئه ها از سوی استکبار یک طرف معادله بوده اما غفلت مسلمانان طرف دیگر این معادله است.

به گزارش تنویر، غلامحسین غیب پرور در جمع اعضای مجمع بسیج شهرستان جهرم با اشاره به مسائل اخیر منطقه خاورمیانه اظهار کرد: مردم باید در رابطه با مسائل موجود در جهان اسلام دقت کرده و حواسشان جمع باشد که چه کنش و واکنشی در جریان بوده و چه مسائلی در حال اتفاق افتادن است.

وی با بیان اینکه دشمن زمانی به سراغ ما می آید که دچار غفلت شویم، افزود: چنانچه دشمنان بدانند که در مسائل مختلف حواس مردم ما جمع است قصد هجمه به ما را از سر خود دور می کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه اتفاقاتی که در جهان اسلام شاهد آن هستیم بخشی از آن به واسطه غفلت مسلمان ها است، گفت: دشمنی ها و توطئه ها از سوی استکبار یک طرف معادله بوده اما غفلت مسلمانان طرف دیگر این معادله است.

وی با بیان اینکه چگونه است که دشمن وارد بزرگترین شهر عراق بعد از بغداد می شود و بدون شلیک گلوله و در سه ساعت همه تسلیم او می شوند، اضافه کرد: هر زمان که غفلت در مسلمان ها به وجود آمده از آن ضربه خوردیم و در صدر اسلام نیز اگر سقیفه اتفاق افتاد انصاف نیست که انگشت را به طرف دیگران نشانه برویم چراکه عامل بخشی از این اتفاقات غفلت مسلمان ها بوده است.

غیب پرور با تصریح اینکه نباید مسائل موجود در کشور عراق را مربوط به اختلاف شیعه و سنی دانست، عنوان کرد: اکنون اهل سنت بیشتر در معرض آسیب هستند و به تعبیر رهبری انقلاب، گروه های تکفیری پیاده نظام آمریکا بوده و بحث تکه تکه کردن بلاد اسلام نیز یک طرح اسرائیلی است.

وی با بیان اینکه هدف تکفیری ها از ورود به کشورهای مسلمان نه شیعه و سنی بلکه دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: از نگاه اردوگاه استکبار قرار نیست مسلمان ها مجالی برای تنفس داشته باشند و ماجرای اخیر آنها نیز همان ماجرای قرآن برسرنیزه کردن است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه کجای اسلام آمده که به اسم قرآن تکبیر بگویید و با در دست داشتن پرچم مزین به نام رسول مکرم اسلام (ص) سر مسلمان ها را از تن‌شان جدا کنید، اذعان کرد: ویژگی های دوران جاهلیت در عصر مدرنیته و با تغییر مقداری از ابزارها به چشم می خورد.

وی ادامه داد: همان خصوصیات دوران جاهلیت قبل از اسلام که به بعد از اسلام نیز کشیده شد الان در حال رخ دادن است.

غیب پرور ضمن بیان حوادث «رجیع و بئر مئونه» به توطئه یهود در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: در واقعه عاشورا نیز یهود نقش داشته و شمر روزگاری در جنگ صفین و در رکاب امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) شمشیر می زد ولی در روز عاشورا در مقابل امام حسین (ع) قرار گرفت و شمشیر زد.

وی با بیان اینکه ماجرای امروز تکفیری ها یک مسئله کاملاً صهیونیستی است، تصریح کرد: باید حواسمان جمع باشد چرا که اگر ملتی اهل غفلت شد به عواقب بد مبتلا می شود و دشمن بر او مسلط می گردد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر افزایش آگاهی و بصیرت در افراد جامعه، بیان کرد: وجود بسیج قوت دل رهبری انقلاب بوده و اعلام آمادگی برای حضور در عرصه جهاد اگر غیر از این باشد، تعجب است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی گروه های مختلف برای جهاد با گروه های تکفیری، گفت: باید این حس را در خود تقویت کرده و یادمان باشد که امام (ره) فرمودند: این فریادها را باید روزی بر سر آمریکا بلند کنیم.

غیب پرور با بیان اینکه مگر ما زنده نباشیم که کسی بخواهد به قبر شریف امام حسین (ع) نگاه چپ کند، اظهار کرذ: ما سرباز هستیم و مولا داریم و اگر مولای ما امام خامنه ای اذن بدهند میلیون ها نفر آماده جهاد هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: