آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
رييس سازمان بسيج مستضعفين:
سردار نقدی گفت: طليعه پيروزي بزرگ اسلام را بايد در روز قدس امسال رقم بزنيم و با صفوف فشرده ي امت بيدار راهپيمايي قدس امسال را به رژه با شكوه رزمندگان آزادي قدس تبديل كنيم.
به گزارش تنویربه نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين امروز در نشست جمعي از روحانيون استان كردستان در مركز بزرگ اسلامي غرب كشور شهرستان سنندج با اشاره به اقدامات خصمانه امريكا از زمان هاي گذشته تا امروز، اظهار داشت: آمريكا پس از آنكه در كسوت نظام شاهنشاهي از اسلام سيلي خورد و مفتضحانه از ايران گريخت، خود را پشت پرده نفاق پنهان كرد و اين بار سعي كرد با نام ديگري حركت عظيم اسلام را از پاي درآورد.

سردار نقدي گفت: يك روز به اسم دموكرات به ما حمله كرد و شكست خورد، بار ديگر با عنوان كمونيست، ديگر بار با پوشش ملي گرايي به جنگ با اسلام آمد، روز ديگري در چهره سوسياليزم و بعث اشتراكي با اسلام ناب وارد جنگ شد، اما هر بار شكست خورد. تا اينكه مستقيما عليه مسلمين لبنان، عراق و افغانستان وارد عمل شد و اين بار ذليل و زبون از شكستن مقاومت مردم مظلوم غير مسلح از اسلام، شكست خورد.

وي افزود: امروز آمريكا به متحجران پناه آورده است و آخرين تير تركش خود را كه جنگيدن با اسلام، با ظاهر و پرچم اسلام است را شيوه خود قرار داده است، اما اين بار هم از بيداري مسلمانان شكست خواهد خورد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين قيام امام راحل و هدايت امام حاضر را دليل موفقيت ملت هاي مسلمان دانسته و عنوان كرد: مسلمين در پرتو قيام امام خميني كبير و هدايت هاي امام خامنه اي بيدار شده اند و ديگر آن ملت چشم و گوش بسته و ناتوان قرن بيستم نيستند. مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطين، لبنان، سوريه و امروز بيداري مردم عراق بهترين گواه بر اين موفقيت است.

وي افزود: اگر آمريكا قادر بود بازي پيچيده اي را عليه مسلمين داشته باشد با اين بيداري كه امروز در جوامع مسلمين واقع شده است، رسوا شده و اكنون كه از سر بلاهت اين بازي كودكانه را به راه انداخته است جاي خود دارد.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج گفت: كدام ناداني است كه باور كند بعثي هايي كه بيشتر از يك ميليون كرد، عرب، شيعه و سني عراق را به جرم علاقه به اسلام كشتند امروز اينقدر مدافع اسلام شده اند كه افراد را به جرم عدم حضور در نماز جمعه شلاق مي زنند.

وي به حمايت هاي تروريست ها از جنايتكاران بعثي- تكفيري اشاره كرد و گفت: كيست كه باور كند جنايتكاران تروريستي كه پول و سلاح را از دولت آمريكا و رژيم غاصب اسرائيل دريافت مي كند و مجروحانش را در بيمارستان هاي اسرائيل غاصب درمان مي كنند، مدافع و دلسوز اسلام هستند؟

سردار نقدي كشتار هزاران نفر از مردم مظلوم كردستان عراق توسط بمب هاي شيميايي و تخريب روستاها با حمايت هاي امريكا را يادآور شده و اظهار داشت: كساني كه تلاش مي كنند مردم غيرتمند كردستان عراق را به سازش با اين جريان بكشند و آنها را به سكوت در قبال اين وحشيگري ها وادار كنند آب در هاون مي كوبند. مگر مردم كردستان عراق بمباران شيميايي حلبچه را از ياد مي برند؛ مگر آنها كشتار صدهزار نفر از مردم كرد را در عمليات انفال از ياد مي برند؟ مگر مردم سلمانيه، اربيل و دهوك محو كامل بيش از دو هزار روستا و آبادي و آواره كردن صدها هزار نفر از مردم را از ياد مي برند كه به سادگي در مقابل عوامل اين جنايت ها سكوت كنند و اجازه دهند اين جرثومه هاي فساد بار ديگر با حمايت آمريكا در منطقه حاكم شوند؟

وي در پايان افزود: بدون شك اين اقدام ابلهانه آمريكا و راه اندازي فتنه جديد در عراق مقدمه شكل گيري نيروي مقاومت جديدي در عراق خواهد شد كه زنجيره مقاومت را از شرق سرزمين هاي اسلامي تا مرزهاي فلسطين تكميل مي كند و زمينه ساز شكست نهايي استكبار و محو رژيم صهيونيستي است. طليعه اين پيروزي را بايد در روز قدس امسال رقم بزنيم و با صفوف فشرده ي امت بيدار راهپيمايي قدس امسال را به رژه باشكوه رزمندگان آزادي قدس تبديل كنيم.
انتهاي پيام/
نام:
ایمیل:
* نظر: