آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
فرمانده سپاه ارسنجان:
زارع نژاد گفت: يك شيعه همانگونه كه براي اقامه نماز وقت مي‌گذارد بايد براي امر به معروف و تذكر لساني هم وقت بگذارد.
به گزارش تنویر، جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان ارسنجان باحضور اعضاء جلسه و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین احمدی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ زارع نژاد ضمن تبریک حلول ماه معنوی رمضان به حاضرین ،ماه مبارک رمضان را فرصت خداوند متعال به بندگان خود جهت قرب الی الله و پل بازگشت گناهکاران و توجه بیشتر مردم بر امور دینی و معنوی خواند و فرصت مغتنمی برای احیاء فریضتین دانست .

 دبير ستاد احياي امربه معروف و نهي از منكر شهرستان ارسنجان با تاكيد بر اينكه تذكر لساني بايد به فرهنگ عمومي تبديل شود گفت: يك شيعه همانگونه كه براي اقامه نماز وقت مي‌گذارد بايد براي امر به معروف و تذكر لساني هم وقت بگذارد.

وي با بيان اينكه امر به معروف و نهي از منكر بايد عمومي شده و از خانه، مدرسه، ادارات و ... شروع و اجرايي شود گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر براي احيا نياز به جديت بيشتر و برنامه هاي نوين دارد. اين فريضه مهم بايد در بين مردم و اقشار مختلف فرهنگ سازي شده و كساني كه وظيفه اين امر مهم را برعهده دارند بدانند كه وظيفه اي بسيار سنگين نزد خداي متعال خواهند داشت.

زارع نژاد تلاش براي احياي امر به معروف و نهي از منكر را نيازمند عزمي ملي دانست و گفت: با توجه به هجمه هاي گسترده دشمنان، تلاش ها بايد مضاعف شود. برنامه ريزي مسئولان و تلاش براي احياي امر به معروف و نهي از منكر ضرورت بسيار مهم و نيازمند عزم ملي است و تنها در سايه خرد جمعي و مشاركت گسترده مردم در جامعه نهادينه مي شود.


وی در اين جلسه باتشريح راهكارهاي عملي احياي اين فريضه الهي گفت: بايد از قابليت هاي معنوي ماه مبارك رمضان براي احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر استفاده كرد.

لازم به ذکر است در ماه مبارک رمضان اکیپ های تذکر لسانی در سطح شهر ارسنجان نسبت به روزه خواری و بد حجابی تذکر لازم را به خاطیان خواهند داد وآنان را به عدم تظاهر دعوت خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: