آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
شعیبی که بمدت دو سال سرپرستی هییت والیبال سپاه و بسیج استان را عهده دار می باشد به عنوان رییس هیئت والیبال نیروهای مسلح استان انتخاب شد.
به گزارش تنویر به نقل از  روابط عمومی هییت والیبال نیروهای مسلح استان، در مراسمی با حضور مسئولین ارشد تربیت بدنی های ارتش  نیروی انتظامی و سپاه و همچنین  مسئولین هیئتهای والیبال یگانهای نظامی و انتظامی مستقر در شیراز  و به میزبانی تربیت بدنی سپاه فجر در سالن اجتماعات فجر سپاسی برگذار شد،مسئول هییت والیبال نیروهای مسلح استان انتخاب و در پایان مراسم چارت سازمانی هییت والیبال فوق تشکیل گردید.


در این مراسم محمد امین شعیبی که بمدت دو سال سرپرستی هییت والیبال سپاه و بسیج استان را عهده دار می باشد به عنوان رییس هیئت والیبال نیروهای مسلح استان انتخاب شد.

شعیبی که حدود پنج سال بعنوان مسئول روابط عمومی هییت والیبال فارس - شیراز در حال انجام وظیفه می باشد در این مراسم گفت : نیروهای مسلح استان در امر ورزش می بایستی از قدرت و توان بدنی بالایی برخوردار باشند که برآن شدیم تا لیگی منظم و هماهنگ در بین یگانهای مسلح استان که در شهر شیراز مستقر می باشند را برنامه ریزی نماییم و حضور مسئولین تربیت بدنی ها و مسئولین هییت های والیبال یگانهای ارتش - نیروی انتظامی و سپاه نشان از علاقه مندی بسیار در برگذاری این لیگ را دارند.

وی همچنین افزود: از آنجایی که والیبال استان فارس جایگاه خوبی  در لیگ برتر و زیرگروه ها ندارد و ورزشکاران فقط در طول سال بدنبال تمرین کردن هستند و میدانی را جهت خودنمایی و عرض اندام نمی بینند در نیروهای مسلح این الزام را دیدیم و با تمام کمبودها و با مدیریتی جهادی در برپایی لیگ والیبال نیروهای مسلح با اراده به میدان آمدیم تا انشاالله الگویی برای تمامی رشته های ورزشی بین یگانهای مسلح باشیم.

استان فارس بعنوان اولین استانی است که در بین نیروهای مسلح کشور تشکیل هییت والیبال داده و برنامه جامعی را برای آماده سازی والیبالیستان خود برنامه ریزی نموده و حضور پیشکسوتان در کنار جوانان نشان از علاقه بسیار این بزرگواران در امر برپایی مسابقات والیبال بصورت لیگ دارد.

رییس هییت والیبال نیروهای مسلح در استان فارس گفت : باتوجه به مشکلات اقتصادی و ملزم دانستن نیروهای مسلح به تابعیت از سخنان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی مبنی بر اقتصاد مقاومتی و مزین شدن سال 1393 بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی  و مدیریت جهادی برخود لازم دانستیم تا کمیته های آموزش ، مربیان و داروری و همچنین کمیته انظباطی خود را فعال نموده تا مربیان ، داوران مستعد را از مجموعه یگانهای مسلح انتخاب کرده و با آموزش دیدن این عزیزان لیگی با کیفیت تشکیل دهیم.

شعیبی در پایان از برگزاری لیگ والیبال نیروهای مسلح استان از ابتدای مهرماه سخن به میان آورد که در این مدت یگانهای مسلح  می بایست جهت آماده سازی تیم های خود اقدام نمایند.

در این مراسم سرهنگ جهانبخش علیپور مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان فارس که از سوی شعیبی بعنوان دبیر هیئت والیبال نیروهای مسلح استان منصوب شدند، گفت: با تشکیل چنین جلسه ای ،از مسئولین تربیت بدنی سپاه و ارتش قدر دانی می نمایم و افزود : بحمدالله خوشحال هستم که در اولین جلسه تشکیل هیئت والیبال، این شعور و اشتیاق در بین مسئولین تربیت بدنی یگانهای مسلح را شاهدم و این کار بزرگ را باید ستود و به تمامی والیبالیستان شاغل در یگانهای مسلح استان فارس تبریک گفت که چنین دلسوزانی هستند که با کمبودها و زحمات بسیار چنین حرکت جهادی را انجام دادند.

وی همچنین از فرمانده هان ارشد در سپاه ، ارتش  و نیروی انتظامی تشکر نمود و خواستار حمایت این بزرگواران در برگذاری لیگی منظم و در خور شان نیروهای مسلح شدند و این حرکت را شروعی برای اخوت و دوستی بین یگانها دانستند .

سرهنگ علیپور در ادامه افزود:  برادر بسیجی محمد امین شعیبی در عین جوانی خود بسیار با برنامه و باتجربه نشان داده اند و امیدوارم در ادامه راه بتواند بامشکلات پیشه رو کنار آید و وقتی رقابتی بینمان باشد رفاقتمان بیشتر شده و امیدوارم والیبال شروعی باشد تا بتوان در رشته های دیگر چنین با برنامه وارد شویم.

در پایان این مراسم آقایان  سرهنگ پاسدار کاظم برکان بعنوان مسئول کمیته آموزش ، گروهبان یکم ابوذر عواطفی بعنوان مسئول کمیته داوران ، بسیجی محمد امین شعیبی بعنوان مسئول کمیته مربیان ،سرهنگ محمد رضا پارسا از نیروی انتظامی استان ، سروان حمید ترابی مسئول تربیت بدنی پدافند هوایی ارتش و سروان مهرداد اسداللهی افسر ارشد ورزش هوابرد ارتش بعنوان اعظای کمیته انظباطی انتخاب شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: