جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۵۹:۲۸
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
گروههای مختلف تکفیری به خوبی می دانند که حکم جهاد یک مرجع تقلید شیعه چه برسرشان خواهد آورد،

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین کازرون،در این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت:  مجمع بسیج شهرستان به عنوان یک مجمع راهبردی و همفکری در سطح شهرستان به تصمیم سازی در رابطه با مسایل سازمانی بسیج و همچنین مسایل بومی منطقه ای و کشوری می پردازد.

وی گفت: مجمع بسیج شهرستان با داشتن هشت کارگروه فرهنگی، تربیتی، سلامت، اجتماعی، علمی پژوهشی، بانوان، اقتصادی و دفاعی امنیتی متشکل از اقشار هجده گانه بسیج در رابطه با موضوعات مرتبط با حوزه عمل خود تولید فکر و راهبرد می نماید و بازوی قوی برای ما و مسئولین شهرستان محسوب می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ادامه داد: انتظار می رود مجمع در خصوص جمع آوری ماهواره  و مقابله با شبکه های ماهواره ای در کارگروه های خود تصمیم سازی نماید.

سرهنگ شرفی با اشاره به فعالیت یک نوجوان سیزده ساله که توانسته است تاکنون تعداد 23 دستگاه ماهواره را در سطح روستای خسرو آباد جمع آوری کند، گفت: وقتی یک روحانی فعال در سطح جامعه بتواند به کمک خود مردم و به روش های اقناعی به رفع ناهنجاری ها بپردازد، یک نوجوان 13ساله به این نتیجه می رسد که باید برود،کارکند و از درآمدش دستگاه گیرنده شبکه های داخلی خریداری کند و به والدینش تحویل دهد و دستگاه گیرنده ماهواره را به مسجد تحویل دهد و این حرکت را خانه به خانه ترویج کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون افزود: این نوجوان با این حرکتش جریان ساز شده و عدم استفاده از ماهواره در روستای خسرو آباد کازرون به یک ارزش تبدیل شده است که جا دارد از روحانی این روستا حاج آقا عبداللهی تقدیر کرد.

وی همچنین در رابطه با مسائل منطقه و گروه داعش گفت: امروز این گروه به هیچ اصولی پایبند نیست و حتی با تمام توان به مقدسات اهل سنت نیز اهانت می کند و با تخریب اماکن مذهبی اهل سنت چهره واقعی خود را نشان داد.

سرهنگ شرفی با اشاره به حکم جهاد آیت الله سیستانی در عراق و لبیک دو و نیم میلیون نفری شیعیان عراق گفت: گروههای مختلف تکفیری به خوبی می دانند که حکم جهاد یک مرجع تقلید شیعه چه برسرشان خواهد آورد، لذا برای آنها روشن است که اگر بخواهند به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تعرض کنند مرزهای ایران را به قتلگاه عظیم تکفیریها تبدیل خواهیم نمود.

گفتنی است در ادامه این مراسم سرگرد علی امیری جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و دبیرمجمع بسیج شهرستان به تشریح وظایف کارگروههای مختلف این مجمع پرداخت و سپس با برگزاری انتخابات مجمع، مسعود حق شناس به عنوان رئیس مجمع بسیج شهرستان و محمدحسین مرحمتی زاده و مسعود صادقی به عنوان بازرسین مجمع انتخاب شدند

/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: