آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
در زمان انقلاب همواره در صف تظاهركنندگان بر عليه رژيم شاهنشاهي حضور داشت.

به گزارش بسیج کارگری، شهید قاسم نامداری در سال 1345 در يك خانواده مذهبي در روستاي اكبرآباد ديده به جهان گشود .

مدارج تحصيل را در روستاي اكبرآباد کوار و تا مقطع پنجم ابتدائي ادامه داد ولي به دليل مشكلات زيادي كه بر سر راه داشت و همچنين نبود مدارس در روستا مجبور به ترك تحصيل شد.

او از اين پس به ياري پدر و برادران خود رفت و به كار كشاورزي پرداخت.

ايشان از همان دوران كودكي به دليل اخلاق شايسته مورد توجه خاص و عام بود. بنا به گفته بزرگترها عاشق نماز و مسجد بود و در هيچ زمان نماز اول وقت و خدا را فراموش نمي كرد.

در زمان انقلاب همواره در صف تظاهركنندگان بر عليه رژيم شاهنشاهي حضور داشت . از جمله فعاليتهاي ايشان حضور در كمك به مردم جهرم و تسخير پادگان آنجا بود .

در سال 61 عازم جبهه هاي حق عليه باطل شد و بعد از 4 نوبت و 6 ماه حضور فعال در جبهه توسط رژيم بعثي در محل زبيدات به سوي حق تعالي شتافت و از قيد و بند دنيا رها شد .

قسمتی از نامه شهيد قاسم نامداري به برادر خود

حضور محترم برادر گرامي خودم جناب آقاي كريم نامداري سلام عرض ميكنم پس از سلام ، سلامتي شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم و اميدوارم كه هميشه در زير سايه ولي عصر امام زمان (عج) و نايب بر حقش امام خميني بسر ببريد و مانند گلهاي بهاري شاد و خرم باشيد و هيچ گونه ناراحتي به خود راه ندهيد . برادر جان اگر خواسته باشي از احوالات من جويا شوي ، الحمدالله از سلامتي كه يكي از نعمتهاي الهي است ، بر خوردارم و هيچگونه ناراحتي ندارم بجز دوري شما كه آن هم اميدوارم به زودي ميسر گردد. و اميدوارم كه با پيروزي نهايي به 
نام:
ایمیل:
* نظر: