جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۱:۴۳
کد خبر: ۳۳۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت : خمپاره های جنگ فرهنگی امروزه در پشت بام های شیراز نفوذ کرده و دشمن در تهاجم فرهنگی توانسته با انواع فیلمها و عکس های غیر اخلاقی در گوشی ها، بر اذهان جوانان و نوجوانان تاثیربگذارد.

به گزارش تنویر، جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد ایلخانی با توجه به اهداف دشمن گفت: دشمن اسلام به دنبال تقسیم کردن ملتهای دنیا به دو گروه سلطه پذیر وسلطه گر است که در گروه سلطه گر امریکا هدایت این گروه را بر عهده گرفته است که دوست دارند بقیه کشور ها را در گروه سلطه پذیری خود در اورند .

قناعتی با اشاره به دو راهبرد اصلی نظام اسلامی خاطر نشان کرد: ملت اسلامی اعتماد به خدا دارند و وعده الهی را تحقق می بخشند و در شناخت و بی اعتمادی ملت نسبت به دشمنان آگاه هستند .

وی با اشاره به تهدیدهای دشمن یادآور شد: دشمن جامعه اسلامی در بخشی از تهدیدها با تحریم اقتصادی وارد می شود اما غافل از این است که ملت ایران فرزندان رمضان هستند وگاهی هم با تحریم نظامی می آید که باز هم غافل از این است که مردم ایران فرزندان عاشورا هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : خمپاره های جنگ فرهنگی امروزه در پشت بام های شیراز نفوذ کرده و دشمن در تهاجم فرهنگی توانسته با انواع فیلمها و عکس های غیر اخلاقی در گوشی ها، بر اذهان جوانان و نوجوانان تاثیربگذارد.

قناعتی با توجه به هزینه کرد دشمن در زمینه های مذهبی اذعان داشت : دشمن با ورود به مجالس مذهبی و فرهنگی سعی بر آن دارد تا سخنرانی های مجالس مذهبی را به دست گیرد تافرهنگ عاشورایی را کم رنگ کنندو یا به صورت دیگری آن را به مردم نمایان کنند

وی در پایان با اشاره به جنایتهای تکفیریها خاطر نشان کرد: تکفیری ها با جنایتها علیه شیعه و سنی می خواهند حب ائمه را از شیعیان کم کنند ولی غافل از این هستند که ملت اسلامی با حضور در مراسم شبهای قدر در ماه مبارک رمضان و برپایی مجالس آیینی در ایام مختلف با وحدت و یک پارچه گی به تبلیغ فرهنگ ائمه می پردازند.

انتهای پیام./224224

مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
شهیدگمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:53 - 1393/05/08
0
0
سلام
بهتر نیست که سایت های حوزه های تحت ناحیه بقیه الله(عج)هم به این سایت لینک شود تا بینندگان این سایت ازاقدامات حوزه ها با اطلاع شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: