آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
سردار دهقان:
وزیر دفاع گفت: یقیناً انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت آنها در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی، روسیاهی را برای حامیان این رژیم و شکست خفت‌بار را برای متجاوزان به‌دنبال دارد.
به گزارش تنویر به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان وزارت دفاع، با اشاره به جنایات ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: این رژیم با استفاده از شرایط موجود و بحرانی منطقه، دست به اقدامات جنایتکارانه علیه مردم مسلمان و روزه دار فلسطین زده است.

وی افزود: متأسفانه سکوت کشورهای اسلامی و نظاره‌گری بیطرفانه آنها نسبت به غصب، اشغال، تجاوز و آدمکشی این رژیم غاصب باعث جری شدن و تداوم این نوع اقدامات شده است.

دهقان گفت:  تعجب از آنجاست که کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر که حتی دامنه اقدامات خود را به دفاع از حیوانات نیز تسرّی داده و می‌دهند چگونه از این جنایت‌های ضد بشری حمایت می‌کنند.

وی تأکید کرد: یقیناً انتفاضه مردم فلسطین و مقاومت آنها در قبال این تجاوزات، روسیاهی را برای حامیان این رژیم و شکست خفت‌بار را برای متجاوزان به دنبال دارد.

وزیر دفاع در ادامه افزود: در شرایط فعلی، رژیم صهیونیستی و گروه تکفیری بعثی صهیونیستی داعش در یک اقدام هماهنگ و هدایت شده علیه ملت‌ها و دولت‌های سوریه، عراق و فلسطین به راه افتاده‌اند و با آدمکشی و شعله‌ور کردن جنگ، منطقه را به سمت بحرانی عمیق سوق داده‌اند.

دهقان، راه نجات ملت فلسطین و قدس شریف را مقاومت دانست و گفت: یقیناً دنیای اسلام به پیام امام(ره) در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان «روز قدس» پاسخ خواهند داد و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، حمایت و پشتیبانی خود را از مقاومت مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وزیر دفاع در پایان تأکید کرد: خون به ناحق ریخته شده بی‌گناهان از کودکان، زنان و مردان گریبان جنایتکاران را خواهد گرفت و به‌زودی به‌سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر: