آخرین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز:
قناعتی ادامه داد: رزمندگان جنگ نرم با خوشرویی به استقبال مردم بروند زیرا بعضی افراد به جای جذب، دفع دارند که دفع یک نفر در بعضی مواقع منجر به دفع یک نسل می شود.
به گزارش تنویر، جواد قناعتی فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه بلال بسیجیان را سفیران انقلاب خواند وگفت: بسیجیان امر واجب فراموش شده را در عرصه جنگ نرم با رفتار و کردار الگوی همه جانبه برای خود و دیگران در اولویت قرار دهند.

قناعتی ادامه داد: رزمندگان جنگ نرم با خوشرویی به استقبال مردم بروند زیرا بعضی افراد به جای جذب، دفع دارند که دفع یک نفر در بعضی مواقع منجر به دفع یک نسل می شود.

وی با اشاره به تهدیدهای دشمن یادآور شد: دشمن جامعه اسلامی در بخشی از تهدیدها با تحریم اقتصادی وارد می شود اما غافل از این است که ملت ایران فرزندان رمضان هستند وگاهی هم با تحریم نظامی می آید که باز هم غافل از این است که مردم ایران فرزندان عاشورا هستند.

ملت ایران در برابر توطئه های دشمن هوشیارباشند

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به وجود دشمن در خانه ها افزود: دشمن جامعه اسلامی با هوشیاری تمام در خانه ها رخنه کرده است که ملت ایران اسلامی باید در برابر توطئه های دشمن با هوشیاری کامل عمل کنند.

قناعتی ابزارهای جنگ نرم فرهنگی را بر شمرد و افزود: زمینه گناه با وجود ماهواره و اینترنت در خانه ها به راحتی فراهم شده و با وجود گوشی های پیشرفته، دشمن هر لحظه ما را همراهی می کند لذا ما به عنوان بسیجی باید از این ابزار در اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده صحیح داشته واز آن مراقبت کنیم.

وی در پایان از زحمات مسعود مسعودی فرمانده حوزه بلال تقدیر کرد و حسن دوکوهکی به عنوان فرمانده جدید حوزه بلال معرفی گردید.

در پایان این مراسم از فرمانده، اعضای شورا حوزه و فرمانده هان پایگاه های حوزه بلال با لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و حکم فرمانده جدید قرائت گردید
نام:
ایمیل:
* نظر: