کد خبر: ۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲
با حضور رئیس و دبیرکارگروه اشتغال؛
چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آباده با حضور رئیس و دبیرکارگروه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آباده با حضور رئیس و دبیرکارگروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آباده، محمدرضا زارع، فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در این جلسه گفت: در گذشته تسهیلاتی بدون برنامه به بعضی طرح ها اعطا شده است.

وی افزود: رؤسای ادارات باید دقت کرده تا به طرح هایی که دارای توجیه اقتصادی فنی و مالی ، اشتغالزایی هستند تسهیلات پرداخت شود.

معصوم علی صفی قلی، بخشدار مرکزی آباده نبر در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اطهار کرد: امیدواریم با تشکیل جلسات کارگروه، راه جهت سرمایه گذاری در شهرستان باز شود تا انشاء الله شهرستانی پررونق و صنعتی داشته باشیم.

هاشمی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آباده نبر دذ این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین کارگروه، توضیحاتی در خصوص دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی در قالب طرح های نیمه تمام، توسعه ای و سرمایه در گردش ارائه کرد.

وی خواستار شناسایی واحدهای مشکل دار و تلاش در جهت بررسی و رفع مشکلات آنها، ارائه برنامه های کوتاه مدت و میان مدت حول محور اشتغال و برپایی همایش کارآفرینی به منظور ترویج فرهنگ کار و تولید در سطح شهرستان توسط دستگاه های اجرایی شد.

دبیری، فرمانده بسیج سازندگی و استکی، مدیرعامل شهرک صنعتی شهرستان نیز در خصوص امکان پرداخت تسهیلات کم بهره به متقاضیان واجد شرایط خبر دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آباده در این جلسه تعداد 6 طرح اشتغالزایی متقاضی تسهیلات در قالب طرح های نیمه تمام، توسعه ای، و سرمایه در گردش به تصویب کارگروه رسید.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: