پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۷:۳۴
کد خبر: ۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
آية ا... ملك حسيني در سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع):
همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه هاي مقاومت بسيج مساجد و محلات شرق شيراز تابعه سپاه ناحيه احمدبن موسي(ع) در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش تنویر، همايش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه هاي مقاومت بسيج مساجد و محلات شرق شيراز تابعه سپاه ناحيه احمدبن موسي(ع) در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

آيت ا...ملك حسيني نماينده ولي فقيه در استان كهكيلويه و بويراحمد در این مراسم در جمع حضار گفت: ترديدي نيست كه دشمن هميشه با ابزاري نو به جنگ دين آمده و مي آيد؛ اگر به روايت مهدويت مراجعه كنيد، دجال به عنوان نماد قدرت، ثروت و فرهنگ كه در تقابل با دين قرار مي گيرد، هر زمان به شكل خاصي مي آيد؛ دجال با نوح، ابراهيم، موسي، عيسي و پيامبرخاتم(عليهم السلام) بوده است، اما دجال كه در آخر الزمان است، گويا همه اقتدارهاي دجال هاي گذشته را داشته است، يعني تمام ويژگي هاي دجال هاي گذشته را دارد و از همه ي ابزار ها در جاي مناسب استفاده مي كند.

نماينده ولي فقيه در استان كهكيلويه و بويراحمد گفت: ماهواره يكي از ابزارهاي وسيع و گسترده و تاثير گذاري است كه نماد قدرت، ثروت و فرهنگ از او بهره مي برد و رمزش سرعت، تاثير گذاري و جذابيت منحصر به فردش است، تا جايي كه ماهواره ها را دجالواره ناميدند و گفته اند بجاي ماهواره، دجالواره بگوييد؛ در عرصه فرهنگ تا جايي پيش مي رود كه ادعايي كه فرعون كرد( آن هم در خطاب و مواجهه با بني اسرائيل و مصريان (انا ربكم الاعلي)) به تمامي دنيا مطرح مي كند.

وی گفت: امروز طبق روايات، پيامبر(ص)فرمودند: «دجال در آخر الزمان مردم را فرا مي خواند به عبوديت خودش، به كرنش در برابر خودش و مي گويد مرا رب بدانيد تا به شما نان بدهم و از امكانات برخوردار نمايم»؛ دجال سازوكار ربوبيت و پنجه هاي قدرت خود را و سنگيني پاي اقتدار خودش را برگردن مردم انداخته و به سادگي نمي توان از او به نفع دين و دينداران استفاده كرد، بلكه او يك جنگ تمام عيار در برابر توحيد و خداپرستي آغاز كرده و دينداران و موحدان بايد يك تقابل تمام عيار با او داشته باشند و انسان هاي پاك در اين تقابل، دين را نگه مي دارند و در خدمت امام عصر(عج) قرار مي گيرند و زمينه را براي امام عصر(عج) فراهم مي كنند و امام عصر (عج) حاكميت توحيد را به پا مي كنند.

ملك حسيني افزود: امروز دشمن اكثر فضاي مجازي را گرفته است ؛ ماهواره، خبرگزاري ها، پيامها و... همه در راستاي اين است كه جوانان حواسشان از خداوند منحرف شده و چشمشان معطوف به دنيا شود؛ البته نبايد احساس يأس كرد، بلكه بايد با اين هنر ها آشنا شد و با ابراز خودشان به جنگ آنها رفت .

نماينده ولي فقيه در استان كهكيلويه و بويراحمد تأکید کرد: خمودي و بي نشاطي از جمله آسيب ها است، لذا بايد نشاط آميخته با اميد و تلاش، آميخته با آموزش و شناخت داشته باشيم و راههاي موفقيت را بشناسيم و نسبت به حربه هاي دشمن بصيرت داشته باشيم و با اخلاص از دين دفاع كرد.

وی تصریح کرد: منبر، نقش حيرت انگيز و تاثير گذاري داشته است، منبر يك اسلحه برنده، نافذ و سريع و نو است. مشروط به اينكه ما هم بيانمان را نو كنيم، شناختمان را از مخاطب و زمان و مكان نو كنيم تا بتوانيم از دين دفاع كنيم.

در ادامه سرهنگ كوشكي معاون هماهنگ كننده سپاه فجر گفت: دنياي امروز پايه اش بر برهم ريختن است؛ ماهواره يك پديده تكنولوژي است كه دشمن به وسيله آن به جنگ ما آمده است و در كوتاه مدت در صدد است كه سبك زندگي را تغيير دهد، و ميان مدت دنبال شهواني كردن جامعه است، و افقش اين است كه جان جامعه اسلامي كه همان جمعيت است را بگيرد.

براي مقابله با ماهواره بايد ذائقه ها را تغيير داد، لذا بايد اول از خود شروع كنيم، دوم ترفندهاي دشمن را بشناسيم و سوم بايد كار را از نقطه ي آسان و با مساعدت همگرايان آغاز كنيم. مهمترين ويژگي روحانيت پاسداري از فرهنگ اسلامي بوده و خواهد بود.
















انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: