کد خبر: ۳۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس:
فرمانده جدید نیروی انتظامی استان فارس گفت: آموزش وپرورش بازوی اصلی نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت جامعه است.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش فارس، سردار احمد علی گودرزی دردیدارمدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به مطلب فوق افزود: باتوجه به توطئه های عدیده دشمن خصوصا در جنگ نرم باید از طریق آموزش به مقابله با دشمن پرداخت.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان فارس به ابزاراین مقابله نیز اشاره کرد وافزود:آموزش وپرورش از طریق تربیت نسل جوان وعمق بخشی به آموزش همگانی ومشاوره موجب ارتقاء امنیت می شود.

گودرزی خواستار تبیین زوایای پنهان آسیب های اجتماعی شد و گفت: آموزش و پرورش و نیروی انتظامی می توانند با هم افزایی در خصوص آموزش اولیا موجب به ثمر رسیدن این موضوع شوند.

آموزش رکن اساسی جامعه است

مدیرکل آموزش وپرورش فارس نیزبااشاره به اینکه آموزش رکن اساسی جامعه است گفت:اگر از ابتدا ذهن افراد جامعه آماده شود ونگرش آنها تغییر کند بسیاری از اسیب ها بروز نمی کند.

حمیدرضا آذری با بیان اینکه باید پذیرفت که امروز جامعه ما با آسیب های متعددی همراه است گفت:باید با شفاف سازی وآموزش همگانی به درمان آنها رفت.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس بااشاره به اینکه هم براساس منطق وهم براساس تجربه پیشگیری بهتر از درمان است گفت: آموزش وپرورش آماده است تا با دراختیار گذاردن امکانات ونیروهای خود با هم افزایی در خصوص آموزش همگانی مسائل وآسیب های اجتماعی با نیروی انتظامی همکاری کند.

آذری همچنین با یادآوری نقش مهم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی ولی موثرترین آن افزود: امروز به نحوی شده است که کودکان ودانش آموزان موجب تغییر رفتارهای خانواده شده اند.

وی گفت: اگر آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه کنیم موجب ایجاد موج توسعه فرهنگی در جامعه خواهیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: