آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
نمایشگاه قرآنی عروه الوثقی در قالب یکصد غرفه با حضور مسوولان در باغ جنت شیراز گشایش یافت.
به گزارش تنویر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس، در آیین افتتاح این نمایشگاه عنوان کرد: بمنظور معرفی هر چه بیشتر مشی اصلاح طلبانه دین اسلام و در راستای تبیین جایگاه قرآن در جامعه اسلامی ایرانی با همکاری متولیان فرهنگی و قرآنی استان این نمایشگاه در شهر شیراز برپا شد.

همتی، هدف از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآنی عروه الوثقی در شهر شیراز را استفاده از راهکارها و دستورات قرآنی دانست وافزود: استفاده از این راهکارها و دستورات قرآنی برای رفع اضطراب های زندگی افراد جامعه در راستای تحقق قانون و عدالت و حاکم کردن هر چه بیشتر منطق ، برهان ، نظم و انضباط شهروندی در جامعه است.

مدیر کل ارشاد فارس با بیان اینکه در نمایشگاه امسال غرفه های مختلف با موضوع حجاب و عفاف، آسیب های ماهواره، سبک زندگی اسلامی منطبق با آموزه های قرآنی، قرآن و اهل البیت(ع)، مباحث ضد صهیونیسم و غیره برای استفاده مردم برپا شده گفت: در این نمایشگاه ایستگاه بلوتوث قرآنی و ارائه خدمات قرآنی در فضای مجازی به منظور استفاده بهینه از فضای مجازی برای ترویج قرآن نیزراه اندازی شده است .

این مقام مسوول ادامه داد: هدف دیگر از برپایی این نمایشگاه استفاده همه مردم از توانمندی های بخش فرهنگی و قرآنی دستگاه ها و نهادهای مختلف استان بوده و در این نمایشگاه مؤسسات، ناشران مکتوب و الکترونیک فعال در زمینه مباحث قرآنی حضور دارند.

همتی اظهار داشت: امروزه ریشه بسیاری از مشکلات جهان اسلام بخاطر بی توجهی به مبانی قرآن و عترت بوده و موجب به وجود آمدن اسلام انحرافی و گروه هایی مانند داعش شده که بیشترین ضربه را به اسلام می زنند.

نمایشگاه قرانی عروه الوثقی از29 تیرماه تا چهارم مردادماه در باغ جنت شیراز برای بازدید عموم ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: