شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۹:۴۷
کد خبر: ۳۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴
بیانیه
در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، سازمان بسیج اصناف استان فارس بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس، در پی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، سازمان بسیج اصناف استان فارس بیانیه‌ای به این شرح صادر کرد:

بسم رب العزه

شب‌های قدر که گذشت برای نابودی اسرائیل دعا کردیم. شب‌های قدر، عزت غزه و همه مسلمانان را از خدا خواستیم. از مسجدهایی که در دل بازارها جا دارند این شب‌ها نجواهای «اللهم انصر الاسلام و أهله» به آسمان‌ها رسید.

ما دعا کردیم. امام را که دستگیر کردند دعا کردیم خدا حفظشان کند، امام که می‌آمد دعا کردیم سالم برسد، نفس‌های آخر رژیم پهلوی دعا کردیم بریده شود، صدام وحشی که زنجیر پاره کرد دعا کردیم آزاد و آزاده بمانیم، جنگ فرهنگی را که آمریکا و غرب آغاز کردند دعا کردیم جوانانمان با دامن پاک از این آتش بگذرند، تحریم اقتصادی که کردند دعا کردیم که در این جنگ هم کمرمان راست بماند.

ما دعا کردیم اما ما مردمی نیستیم که فقط دعا کنیم. ما به حرمت امام قیام کردیم، روبروی باقیمانده رژیم منحوس شاهنشاهی ایستادیم، «وای به حالت بختیار اگه امام فردا نیاد» فریاد کردیم، یک وجب از خاک این کشور را ندادیم و شهید دادیم و شهید دادیم و جانباز دادیم و ماندیم و ماندیم، با فرهنگ حسینی و مهدوی مقاومت کردیم و امروز در جنگ اقتصادی، فرهنگی ایستاده‌ایم مردانه.

ما مردم مناجات و مبارزه‌ایم. ما همه فرزندان علی بن ابیطالب‌ایم. همان که شب‌ها مرد اشک بود و روزها مرد شمشیر.

ما این شب‌ها دعا کردیم که غزه آزاد شود. دعا کردیم که صهیونیست‌ها همه‌شان نابود شوند که بلکه زمین بتواند نفس بکشد. اما صهیونیست‌ها باید نگران باشند. ما نمی‌ترسیم، ما کمبود سلاح نداریم، ما منتظر فرمانیم. ما مردم دعا و میدان‌ایم. شب‌های قدر دعا کردیم، روز قدس دعوت می‌کنیم. ما روز قدس، همه آزادگان جهان را چه مسلمان، چه غیرمسلمان، همه را دعوت می‌کنیم که بیایند و فریاد کنند. ما دیشب‌ها دعا کردیم، جمعه آخر ماه مبارک رمضان فریاد می‌کنیم و اگر دستور برسد فرداها حمله می‌کنیم. شمشیرهای ما آماده است. تفنگ‌های ما آماده است. ما نمی‌نشینیم که شکم کودک 6 ساله را پاره پاره کنند؛ خمپاره‌های ما آماده است. ما ساکت نمی‌مانیم که گوساله‌هایی که فرزندان سامری‌اند برادران و خواهران ما را شرحه شرحه کنند؛ موشک‌های ما آماده است.

‌اگر شما صهیونیست‌ها موش‌های تشنه نیل تا فرات اید ما از تل زینبیه می‌آییم و نعش داعشتان را هم با خود می‌آوریم تا تل‌آویو. آن‌وقت دیگر شما موش‌ها فرصت جویدن نعش فرزند نامشروعتان، داعش، را هم نخواهید داشت. آن روز دیگر تل‌آویوی نمی‌ماند. تل‌آویو را تلّی از خاک می‌کنیم. آن روز فرصت نمی‌کنید بر خاکستر حیفا دست حیف و صدحیف بر سرتان بزنید.

ما اصنافی و بازاری هستیم. هم جان‌های ما آماده است هم مال‌هایمان. ما به سوریه و عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین، ما به همه آزادگان جهان، کمک مالی کرده‌ایم و می‌کنیم.

ما اصنافی و بازاری هستیم. ما در جنگ 8 ساله تحمیلی، ده هزار شهید دادیم و باز هم پایش بیفتد شهید می‌دهیم.

شب‌های ماه رمضان برای فرا رسیدن آن نبرد نهایی دعا می‌کنیم، این هفته در جمعه آخر ماه رمضان علیه دشمنانمان در آن نبرد نهایی، فریاد می‌کنیم و منتظریم فرداها فرمان حمله برسد خواه از ولی امر مسلمین جهان خواه از موعود منجی مظلومان.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: