آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۸
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) گفت: هدف استکبار جهانی از بین بردن اسلام در کل دنیا بوده و به وجود آمدن گروه‌های داعش و تکفیری نشأت گرفته از دل استکبار است.
به گزارش تنویر حجت‌الاسلام علمدار شریفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که فلسیطن و مردم مظلوم آن را حفظ می‌کند دفاع مردم است.

وی با بیان اینکه در زمینه دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن دولت‌ها فقط در حد اولتیماتوم حرکت می‌کردند، افزود: با این روند دفاع دولت از مردم، مردم خود وارد این حوزه شده و به صورت مردمی به دفاع از کشور خود به پا خاستند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) خاطرنشان کرد: این حرکت یک شور و هیجان در مردم مسلمان و شور و هیجانی مضاعف برای مقاومت ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام شریفی با بیان اینکه معرفی روز قدس یک مهندسی فرهنگی بود، تصریح کرد: مردم غزه با همه توان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم جنایت‌کار که رو‌درروی آنها ایستاده اند، مقاومت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی اعلام کرده که گنبد آهنین را آماده کرده، اظهار کرد: پروژه گنبد آهنین یک مسأله شکست خورده است و ما باید این موضوع را به مردم دنیا بفهمانیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه مسئله اسرائیل فقط بحث غزه و فلسطین نیست، افزود: استکبار جهانی می‌خواهد جریان اسلام را در کل دنیا متوقف کند.

حجت‌الاسلام شریفی با اشاره به اینکه استکبار جهانی می‌خواهد با ایجاد اختلاف اسلام را در دنیا ضعیف کند، خاطرنشان کرد: به وجود آمدن گروه‌های مختلفی مانند داعش و تکفیری‌ها و فعالیت آزادانه آنها در مقابل اسلام از دل استکبار نشأت گرفته و هر آنچه از فعالیت‌های این گروه‌های ضاله هست به نفع اسرائیل تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه اسرائیل با سوژه تقلبی می‌خواهد کار خود را پیش ببرد، تصریح کرد: کشته شدن سه نفر از صهیونیست‌ها سوژه ساختگی صهیونیست هاست و در این جریان شکست استکبار جهانی حتمی بوده و به طور قطع مردم فلسطین پیروز می‌شوند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) با تأکید بر لزوم حضور همه جانبه مردم عنوان کرد: در روز قدس پس از برگزاری راهپیمایی با شکوه در شهرک‌های غرب، صدرا و دهستان دراک نماز جمعه با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شریفی با بیان اینکه در شهرک‌های غرب، صدرا و دهستان دراک سه راهپیمایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: قبل از برپایی نماز جمعه سخنرانانی به ایراد سخنرانی پرداخته و قطعنامه نیز قرائت می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: