آخرین اخبار
کد خبر: ۳۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
فرمانده سپاه ناحیه خرامه گفت: پشت‌ صحنه برنامه‌های ماهواره، سرویس‌های اطلاعاتی صهیونیست است.

به گزارش تنویر شهرام افشاریان  در آیین معنوی «طرح مودت» و کارگاه آموزشی توجیهی «مقابله با دجال‌واره» که با حضور بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها، پاسداران و خانواده‌های آنان در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد، طرح صالحین را والاترین تکلیف اجرایی بسیجیان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم در مقابل هجمه‌های دشمن اقدامی داشته باشیم به‌یقین باید از گذرگاه صالحین عبور کنیم چراکه این نیروها از دل شجره طیبه صالحین بیرون می‌آیند.

وی، بانشاط و باانگیزه بودن و ارتباط‌گیری با بسیجیان را مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرگروه حلقه صالحین عنوان کرد و اذعان داشت: ما در مقابل خون شهدا و آرمان‌های نظام، یک تکلیف سنگین داریم و باید آن را به نحو احسن اجرا کنیم.

به گزارش فارس افشاریان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به بحث مهم تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت: بسیجی باید کار حداکثری را در کنار ابتکار و خلاقیت داشته باشد و استفاده از جذابیت و نوآوری در کار باعث پیشرفت خواهد شد.

وی به مأموریت مهم بسیج با عنوان «مقابله با دجال‌واره» اشاره کرد و بیان داشت: پشت‌ صحنه برنامه‌های ماهواره، سرویس‌های امنیتی اطلاعاتی صهیونیست قرار دارد که تکلیف سنگینی بر دوش ما می‌گذارد که روشنگری است.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه از بسیجیان و پاسداران خواست تا با جهادی بودن، آگاه کردن، تبیین و روشنگری و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با رشد و ترویج ماهواره در سطح جامعه اقدام کنند.

وی با گرامی‌داشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار شده، چراکه غزه به صحنه جنایات رژیم غاصب اسراییل تبدیل ‌شده است و مردم دنیا باید اعلام انزجار خود را از این رژیم منحوس نشان دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: