آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
فرمانده سپاه جهرم:
سرهنگ شادمند گفت: دشمنان اسلام می خواهند با رواج فحشاء و منکرات به وسیله ماهواره همان نقشه آندلس را برای جمهوری اسلامی ایران پیاده سازند.

به گزارش تنویر، نشست بصیرتی بسیج اساتید شهرستان جهرم با حضور اساتید بسیجی دانشگاههای دولتی، آزاد، اندیشه و پیام نور با موضوع دجالواره برگزار شد.

در این نشست سرهنگ شادمند با تاکید بر نیت شوم دشمنان اسلام برای از بین بردن اسلام، خاطر نشان کرد: تاریخ اسلام درسها و عبرتهای زیادی دارد از جمله فروپاشی آندلس، دشمنان اسلام می خواهند با رواج فحشاء و منکرات به وسیله ماهواره (دجالواره) همان نقشه را برای جمهوری اسلامی ایران پیاده سازند.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با بیان کارکرد برنامه ها و شبکه های فاسد ماهواره ای، اینترنتی و فضای مجازی که برخی از آنها به زبان فارسی هستند این سوال را مطرح نمود: آیا دشمنان دین، دلشان برای ما و نسل ما می سوزد که هزینه های سر سام آور ایجاد و تولید شبکه ها و برنامه های مختلف را بر خود تحمیل می کنند، یا اینکه برای زدودن چهره اسلام از ملت مومن و انقلابی ایران این بها را پرداخت میکنند؟

وی با اشاره به کارکرد کم و نقاط مثبت حداقلی ماهواره (دجالواره) گفت، امروزه بیش از 18 هزار شبکه ماهواره ای که اغلب آنها در راستای ترویج موسیقی های پاپ و مبتذل، ترویج مد و لوازم آرایشی، تبلیغ ادیان ساختگی، برنامه های مستهجن و اباحه گری، شبکه هایی با هدف شبهه افکنی در اعتقادات و بر علیه اهلبیت علیهم السلام، سایتهای وابسته به بهائیت که مرکز کنترل و برنامه ریزی آنها در اسرائیل است، در راستای پیکار با جهان اسلام و بویژه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند.

سرهنگ شادمند با اشاره به محتوای پوچ و ترویج فساد برنامه های شبکه های فارسی زبان که سازندگان آنها بهائیان و صهیونیسم جهانی است بیان داشت: هدف از تولید و ایجاد چنین شبکه هایی ترویج بی بندو باری، روسبی گری و فروپاشی بنیان خانواده های ایرانیست. وی افزود: امروز وظیفه همه آحاد مردم مقابله با این تفکر با از بین بردن آنتن های ماهواره و دور انداختن و دور کردن آن از محیط خانه و خانواده است.

فرمانده سپاه جهرم با بیان اهمیت جایگاه استاد و دانشجو در جامعه و تأثیر به سزای مشی ایشان بر فرهنگ عمومی، تذکر لسانی و ارشادی در محیط دانشگاهها به افراد بدحجاب و در صورت لزوم برخورد قانونی از طرف مسئولین دانشگاهها با افراد خاطی و نیز عزم همگانی برای از بین بردن آنتن های ماهواره، ارشاد کسانی که به نصب آنتن ماهواره و استفاده از آن مبادرت می ورزند، به عنوان یک وظیفه در زندگی شخصی و اجتماعی را خواستار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: