آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
معاون وزير دفاع با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه پاکسازي ميادين مين گفت: با توجه به گزارش سردار وحيدي، رهبر معظم انقلاب از روند اقدامات ابراز خشنودي و رضايت کرده‌اند.

سردار باقري معاون مهندسي و پدافند غيرعامل وزارت دفاع صبح امروز در اولين همايش يادواره شهداي پاکسازي ميادين مين که با حضور سردار وحيدي وزير دفاع برگزار شد، از اجرايي شدن قانون رسيدگي به خانواده شهداي پاکسازي ميادين مين خبر داد و گفت: بنا بر اجرايي شدن اين قانون توسط رئيس محترم بنياد شهيد که سه روز قبل صورت گرفت، عزيزاني که پيش از اين قانون نيز بر اثر پاکسازي ميادين مين به شهادت رسيده‌اند، شهيد محسوب مي‌شوند و اميدواريم که با اجرايي شدن اين قانون بسياري از دغدغه‌هاي خانواده شهدا نيز برطرف شود.

وي همچنين با بيان اينکه يک مرکز آموزشي جديد در مناطق عملياتي راه‌اندازي شده است گفت: با تلاش همکاران ما بزودي مرکز آموزشي رسمي بين‌المللي با موافقت وزير دفاع در مرکزيت تهران نيز راه‌اندازي خواهد شد.

معاون وزير دفاع همچنين به اقدامات صورت گرفته در خصوص پاکسازي ميادين مين در کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش سردار وحيدي، رهبر معظم انقلاب از روند اين اقدامات اظهار خشنودي و رضايت کرده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: