آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
سردار بوعلی:
مشاور فرمانده سپاه فجر گفت: سپاه و بسيج كه يك نهاد انقلابي و مردمي است، مهمترين ماموريت آن پاسداري از انقلاب اسلامي و حفظ ارزش ها و دستاوردهاي بزرگ آن است .
به گزارش تنویر، ديدار اعضاي شوراي فرماندهي و كاركنان ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمد بن موسي (ع) شيراز با سردار بوعلي مشاور فرمانده سپاه فجر  استان فارس برگزار شد.

مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: سپاه و بسيج كه يك نهاد انقلابي و مردمي است، مهمترين ماموريت آن پاسداري از انقلاب اسلامي و حفظ ارزش ها و دستاوردهاي بزرگ آن است .

سردار بوعلي گفت: وظايف پاسداري جزئي از فرهنگ پاسداري است و پاسدار بايد هميشه به خاطر داشته باشد كه يك بخش از وظايفش سازماني است و يك بخش ديگر آن وظايف و مسئوليت هايي است كه تعهد ديني و انقلابي پاسداران و بسيجيان، خارج از برنامه سازماني براي آن ها ايجاد تكليف مي نمايد.

وي افزود: روحيه پاسداري آن است كه پاسدار در هر زمان و مكان كه ارزش هاي اسلامي مورد هجمه قرار گيرد يا مسائلي را كه در جهان اسلام از سوي دشمنان اسلام براي مسلمانان ايجاد نا امني و مصائب و مشكلات مي كند، در روحيه او تاثير مي گذارد.

سردار بوعلي تأکید کرد: همه ما بايد بدانيم در هر مجموعه اي كه خدمت مي كنيم روحيه و انگيزه، تعهد ديني و انقلابي، اخلاص و اخلاق و رفتار ما، در روحيه همكاران و عموم مردم تاثير گذار است، پس بايد شايستگي هاي پاسداري، استعداد ها و توانمندي هاي كاري، هميشه در شخصيت ظاهري و باطني ما تجلي و بروز داشته باشد.

مشاور فرمانده سپاه فجر استان فارس در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به شرايط پيچيده و بسيار سخت امروز جهان اسلام گفت: ما امروز شاهد اتفاقات ناگوار و جنايات وحشيانه از سوي دشمنان اسلام و صهيونيست هاي غاصب در منطقه، بويژه در عراق، سوريه و فلسطين اشغالي هستيم و مي بينيم چگونه رژيم اشغالگر قدس از زمين و آسمان، وحشيانه به مردم بي دفاع غزه حمله مي كند و زنان و كودكان مظلوم فلسطيني را قتل عام مي كند.

وي تصريح كرد: صهيونيست هاي غاصب و حاميان غربي آنها، جوانان مبارز و شهادت طلب فلسطيني و ديگر كشورهاي اسلامي راكه با آنها مبارزه مي كنند تروريست مي خوانند تا بتوانند مقاصد شوم خود را در كشورهاي اسلامي پياده كنند؛ آنها طوري به افكار عمومي القاء مي كنند كه مبارزان فلسطيني و شيعيان تروريست هستند و بايد براي ايجاد امنيت و حفظ جان مردم در اين كشور ها حضورداشت؛ آنان حرم هاي مطهر ائمه طاهرين (عليهم الاسلام) و عتبات عاليات را نماد شرك معرفي مي كنند و به نام اسلام و به بهانه ي مبارزه با تروريسم به دنبال تشكيل حكومت هايي با روش اسلام آمريكايي و اسلام متحجرين بي درد و وابسته و همسو با منافع آن ها در كشورهاي اسلامي هستند.

سردار بوعلي گفت: صهيونيست هاي غاصب كه روزي خود را ارتش هفتم جهان مي دانستند، امروز در مقابله با گروه هاي جهادي فلسطين (حماس) در وحشت و هراس افتاده اند و براي رهايي از ذلت شكست قطعي خود، در برابر رزمندگان فلسطيني، اقدام به كشتار وحشيانه مردم بي دفاع و كودكان فلسطيني در غزه مي نمايند و ما وظيفه داريم از مظلومان در برابر ظالمان حمايت كنيم.





نام:
ایمیل:
* نظر: