آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
از تمام امت حزب الله ایران به خصوص ملت شهید پرور شهرمان عاجزانه خواهش می نمایم که با جسم و جان ، پیرو ولایت فقیه باشید و حضرت امام خمینی را که از انسانهای بت شکن زمان و مروج دین الهی میباشد را تنها نگذارید.
به گزارش تنویر شهید محمد محبی در سال 1350  در زرین دشت فارس، مقارن با اول رجب- میلاد امام محمد باقر(ع) دیده به جهان گشود.

وی در 18 اردیبهشت 67 در شلمچه،مقارن با 21 رمضان به شهادت رسید.

در وصیت نامه شهید آمده است:

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با عرض سلام بر تمامی امامان و پیامبران الهی از حضرت آدم تاحضرت خاتم (ص). و باعرض سلام خدمت حضرت حجت (عج) ونائب برحقش حضرت امام خمینی و با درود فراوان به ارواح طیبه شهدای گلگون کفن خصوصا سیدالشهداء.

اینجانب محمد محبی فرزند غلام وصیتم را به متن زیر مینویسم:

نخست از خدای منان کمال سپاس گذاری را مینمایم که به این بنده حقیر توفیق خدمت به دین و امام عزیز عطا نمود. دوم کمال سپاس گذاری و تشکر از پدر و مادر گرامیم که آگاهانه فرزندشان را جهت یاری نمودن دین اسلام پرورش دادند و از رفتن اینجانب به جبهه هیچگونه ممانعتی پیش نیاوردند.

بنده با تمام شناخت و آگاهی که از خط امام داشتم آگاهانه خط خود را انتخاب نمودم و به جبهه شتافتم تا پاسدار خون پاسداران اسلام باشم و امیدوارم که خداوند مرا لایق شهادت بداند و مرا نیز در آخرت کشته ببیند از تمام امت حزب الله ایران به خصوص ملت شهید پرورشهرمان عاجزانه خواهش می نمایم که با جسم و جان ، پیرو  ولایت فقیه باشید و حضرت امام خمینی را که از انسانهای بت شکن زمان و مروج دین الهی میباشد را تنها نگذارید و انشاا.. در انجام واجبات و ترک محرمات کمال دقت و عمل را بنماییدو قلب هایتان را عاری از هرگونه سوءظن و کینه از یکدیگر کنید و اخوت و برادری و برابری را پیشه نمایید و دل از این دنیا که واقعا من دریافتم که فانی و بی وفاست بر کنید و خود را مهیا برای ظهور حضرت مهدی (عج)نمایید.

دوم پیامی با برادران همسنگرم در مدرسه دارم و آن اینکه وقت خود را به بطالت نگذرانید و کمال استفاده از معلمان گرامی نمایید و با دقت درسهایتان را بخوانید و هدف و مقصود خود را تعیین کنید که از هر لحظه عمرتان استفاده کنید و در ضمن جنگ را که یکی از مسائل واجب است را در راس امور خود و مسائلتان قرار دهید.

همچنین با تشکیل  ناحیه مقاومت و پایگاه و شرکت مداوم، نهاد مقدس سپاه پاسداران را یاری نمایید.

پیام سوم با تمامی خواهران و برادران خوب حزب ا... شهرمان دارم

اینکه:

گوشها و چشمهایتان را باز کنید و به دیده دل بنگرید و خود را همچون رهگذری در این دنیا حساب کنید. تحت تاثیر عوامل دنیایی قرار نگیریدو بدانید که این دنیا فانی است و در طول تاریخ هیچ شاه و گدایی را برای خود نگه نداشته است و با تکیه به خدای بزرگ و انجام دستورات الهی خود را مهیای ظهور حضرت مهدی (عج) نمایید.

تا انشاا... در آخرت سرافراز باشید. همچنین با کسی دوستی کنید که دوستدار امام باشد.در خاتمه از پدر و مادر گرامیم سپاس گذارم و خواهش میکنم که مرا حلال کنید از تمامی همشهریان، همسایگان ، خواهرا ن و برادران ، دوستان ، همکلاسیان ، اقوام و خویشان و همگی به خصوص معلمان گرامی عاجزانه تقاضای بخشش و عفو مینمایم و برای تمامی شما آرزوی سعادت و موفقیت روزافزون در تمام امور الهی دارم.

خدایا،خدایا،تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

خدایا مرا در آخرت همانند یک انسان محشور بگردان . آمین

امیدوارم که هم در دنیا سرافراز باشید و هم درآخرت در محضر قرب

الهی جای داشته باشید . آمین.

الهی و ربی من لی غیرک

امضاء : محمد محبی

نام:
ایمیل:
* نظر: