آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۶
سردار غیب پرور در مجمع بسیج شهرستان نی ریز:
سردار غیب پرورگفت : حضرت آقا نیازمند تقدیر و تشویق و سپاس ما نمی باشند. وظیفه ما عملیاتی کردن فرامین ایشان است.
به گزارش تنویر مجمع بسیج شهرستان نی ریز با حضور سردار غیب پرور، حجت الاسلام فال اسیری ، فرماندار شهرستان نی ریز، فرماندهی ناحیه و تعدادی از مسئولین و نخبگان شهرستان نی ریز برگزار شد.

در این جلسه سردار غیب پرور با اشاره به اهداف تشکیل مجمع بسیج در شهرستان ها اظهار داشت: اولین هدف از تشکیل مجمع بسیج پیگیری مطالبات رهبری است البته نه به شکل کلی  وشعاری.
وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از افراد پیام رهبری را معمولا در پشت تریبون ها استفاده می کنند که این زیبنده انقلاب اسلامی نیست. حضرت آقا نیازمند تقدیر و تشویق و سپاس ما نمی باشند جایگاه ایشان رفیع تر از این هاست و وظیفه ما فرمان بری ست، وظیفه ی ما عملیاتی کردن فرامین ایشان است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه مشکلات دولت یعنی مشکلات مردم، دومین هدف از مجمع بسیج هر شهرستان را کمک و یاری دولت برشمرد و گفت: مطالبه گری با رعایت آداب اسلامی از مدیران یکی از وظایف مهم مجمع است.

وی آخرین هدف از تشکیل مجمع را شناسایی کردن معضلات دانست و ابراز امیدواری کرد تا با یک کار دقیق علمی مشکلات حل شود.


فرمانده سپاه فجر در قسمتی از سخنانش از دبیر کارگروه ها به خصوص سه کارگروهی که مباحث علمی را ارائه نمودند تشکر کرده و گریزی هم به آمارهای شهرستان زد.

وی همچنین معضل شهرستان را بی آبی مطرح کرد و در ادامه از کارگروه ها خواست که بعنوان یک مشاور و بازوی فکری در مسائل شهرستان با طرح های خود به کمک مسئولین بیایند.

سردار غیب پرور در پایان تاکید کرد که معضلات و مشکلاتی که در سطح شهرستان وجود دارد باید به بحث و مشاوره گذاشته شود و سعی شود این مسائل و معظلات به بهترین شکل برطرف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: