آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴
مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون خبر داد:
صحرابان گفت: اردوهای جهادی حس انسان‌دوستانه دانشجویان را تقویت می‌کند و از طرفی آنان را در فضای معنوی و مملو از اخلاص و ایثار رشد می‌دهد.
به گزارش تنویر، محمدهادی صحرابان در حاشیه اعزام نخستین اردوی جهادی دانشجویان بسیجی کازرون که در قالب کاروان جهادی به روستاهای ایلان بخش جره و بالاده این شهرستان صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان این کشور در طول مدت اردوی جهادی با دردها و مشکلات و محرومیت‌های مناطق محروم آشنا و به‌عنوان یک مدیر دردمند و جهادگر تربیت می‌شوند.
 
وی گفت: اردوهای جهادی حس انسان‌دوستانه دانشجویان را تقویت می‌کند و از طرفی آنان را در فضای معنوی و مملو از اخلاص و ایثار رشد می‌دهد.
 
مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون از دیگر ثمرات این اردوها در مناطق محروم را حل مشکلات و محرومیت و غنی‌سازی اوقات فراغت دانست و افزود: مشکلاتی در مناطق محروم وجود دارد که سال‌ها گریبان‌گیر روستائیان بوده که با یاری خداوند به‌دست دانشجویان بسیجی جهادگر برطرف شده است.
 
صحرابان تصریح کرد: مشکلاتی در برخی جاها بوده که بر اساس عدم آگاهی و یا عدم اطلاع‌رسانی به وقوع پیوسته که با آگاه‌سازی و آموزش‌های مؤثر بسیجیان جهادگر برطرف شده است.
 
وی بابیان اینکه اردوهای جهادی امسال بسیج دانشجویی کازرون به مدت یک‌ماه در روستای ایلان بخش جره و بالاده و روستای دیکانک بخش کوهمره نودان اجرا می‌شود متذکر شد: این اردوها در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با محوریت برنامه‌های گفتمانی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اجرا می‌شود.
 
به گزارش فارس مسئول بسیج دانشجویی کازرون برنامه‌های کاروان دانشجویان جهادی این شهرستان را در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، دام‌پروری، علمی، آموزشی و پژوهشی برشمرد و تصریح کرد: این برنامه‌ها توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، سلمان فارسی، علمی کاربردی و فرهنگیان کازرون با توجه به تخصص و دانش و تجربه آنان اجرایی می‌شود.
 
صحرابان در پایان خاطرنشان کرد: در این حرکت ارزشمند دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کازرون، بخشداری‌ها و شهرداری‌های و اداره‌های آموزش‌وپرورش بالاده و نودان و همچنین دهیاران و شورای روستاهای ایلان و دیکانک این شهرستان همکاری‌ها و یا قول مساعدی داشته‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: