آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
جلسه ای در خصوص بررسی آسیب های ماهواره با حضور فرمانده سپاه شهرستان فیروزآباد و تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.


به گزارش تنویر:به همت واحد فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزآباد جلسه ای روشنگرانه در خصوص آسیب های ماهواره (دجال واره) با حضور مدیر کمیته امداد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تمامی کارکنان کمیته امداد در محل سال اجتماعات دفتر مدیریت برگزار شد.

در این نشست حسین امیری مدیر کمیته امداد فیروزآباد خلاصه ای از اهم فعالیت های کمیته امداد را بیان کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک خیریه عام المنفعه است که مطلقاً در حوزه سیاست داخلی ورود و اظهار نظر نمی کند اظهار داشت: با تمامی نهادها و ادارات سطح شهرستان تعامل بسیار خوبی داریم.

حسین امیری طلاق اعتیاد و زندان را از جمله مشکلات شخصی مددجویان در هنگام مراجعه به کمیته امداد بیان کرد و گفت: یکی از مضرات ماهواره همین است که مشاهده می کینم در نتیجه تماشای سریال های ترکی و آمریکای لاتین آمار طلاق و زندانی در کشور به شکل محسوسی افزایش پیدا کرده است.

در ادامه این جناب سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزآباد استفاده از ماهواره را دارای تبعات سوء فراوان دانست و خاطر نشان کرد: یکی از آشکارترین آسیبی که دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در صدد وارد آوردن به جامعه است تضعیف روحیه ایثار، از خودگذشتگی و دفاع از کیان کشور در مرزها است.

وی وضعیت کنونی کشور سوریه را یکی از مصادیق آثار استفاده از ماهواره عنوان کرد و اظهار داشت: نتایج منفی تماشای ماهواره در سطح جامعه خودش را نشان می دهد، جامعه ای که فرزندان ما نیز جزئی ازآن هستند.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد گفت: صرف گفتن اینکه " از ماهواره استفاده مثبت می کنیم" نمی تواند توجیه منطقی ای باشد. چرا که اولاً وقتی استفاده مثبت و منفی در دسترس باشد انسان برای ارضای حس کنجکاوی هم که شده به سراغ استفاده نادرست خواهد رفت، در ثانی با سبک و سیاقی که جامعه ما از ماهواره استفاده می کند مضرات آن بسیار بیشتر از فواید آن است پس همان بهتر که استفاده نشود.




نام:
ایمیل:
* نظر: