جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۷:۴۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۳۵۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
فرمانده سپاه ارسنجان:
یکی از مفاهیم مهم در حوزه حکومت‌ها به ویژه جوامع استبدادی که مورد توجه حاکمان آن بوده، موضوع قدرت است که برای رسیدن به آن، در خیلی مواقع دست به جنایات زیادی همچون نسل‌کشی رژیم منفور صهیونیستی می‌زنند.

فرمانده سپاه ارسنجان در نشست بصیرتی  افزود: یکی از مفاهیم مهم در حوزه حکومت‌ها به ویژه جوامع استبدادی که مورد توجه حاکمان آن بوده، موضوع قدرت است که برای رسیدن به آن، در خیلی مواقع دست به جنایات زیادی همچون نسل‌کشی رژیم منفور صهیونیستی می‌زنند.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالعظیم زارع نژاد ،قدرت در نظام‌های الهی و دینی را در راستای باور‌های دینی و اخلاقی برشمرد و افزود: در جوامع متکی بر فرامین الهی، رسیدن به قدرت به هر شکل قابل قبول نبوده، بلکه بر اساس اعتقادات دینی و در چارچوب فضایل اخلاقی و انسانی است.

وی با بیان فرمایشی از حضرت امام خمینی (ره) که شهدا را مظهر قدرت ایران اسلامی برشمرده‌اند، اظهار داشت: آنچه به جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی شکوه و عظمت و ابهت داد، شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

فرمانده سپاه ارسنجان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های خالصانه شهدا و خانواده آنان گفت: شهدا با جان نثاری خود در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وظیفه خود عمل کردند و ما بازماندگان از این غافله ایثار و شهادت با زنده نگه داشتن نام آنان باید راهشان و هدفشان را برای نسل‌های بعدی زنده نگه داریم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
-
|
08:22 - 1393/05/20
0
0
این هفته عکس شیخعلی نیست مواظب باش تعادل رعایت بشه !!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: