آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹
مراسم توديع و معارفه تعدادي از فرماند هان حوزه هاي مقاومت بسيج و معاونت هاي ستادي اين ناحيه انجام شد.

به گزارش تنویر، طي برنامه اي با حضور دکتر آرش علاءالديني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدابن موسي (ع) شيراز، مراسم توديع و معارفه تعدادي از فرماند هان حوزه هاي مقاومت بسيج و معاونت هاي ستادي اين ناحيه انجام شد.

در اين مراسم دکتر علاءالديني گفت: توفيق و عنايت الهي نصيب همه ما شده است كه در سپاه و بسيج خدمت مي كنيم ،الحمدا...و به فضل الهي همراهي و هم دلي در بين كاركنان مشاهده مي شود و بستر سازي هاي خوبي در ناحيه براي خدمت بيشتر و بهتر انجام شده است.

وي افزود: اين همت ها و تلاش ها ي شما كاركنان است كه ناحيه را مستحكم مي كند و ما بايد با تمام توان در جهت انجام تكليف و ماموريت هاي سپاه و بسيج به پيش برويم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدابن موسي (ع) با اشاره به ماموريت هاي سپاه و بسيج، در خصوص نحوه ي انتصابات كاركنان در ناحيه گفت: نحوه انتصابات طوري نيست كه قبلا به كاركنان اعلام شود بلكه به صورت نامحسوس و غير مستقيم، نسبت به واگذاري مسئوليت ها به كاركنان، شرايط سنجي لازم انجام مي شود.

وي تصريح كرد: توديع و معارفه فرماندهان و مسئولين به دو دليل انجام مي شود: يكي اينكه اين تغييرات بر اساس ابلاغيات و وظايف سازماني است كه از رده بالاتر به ما ابلاغ مي شود، دوم آنكه ما يك سري ماموريت ها و وظايفي داريم كه بايد در مسير آن حركت كنيم ودر نظر است از پتانسيل ها و استعدادهاي كاركنان به ويژه جوانان، در ستاد ناحيه استفاده كنيم.

در ادامه برنامه، علاءالديني ضمن تقدير و تشكر از فرماندهان و مسئولين قبلي، فرماندهان و مسئولين جديد حوزه هاي مقاومت بسيج و معاونت هاي اين ناحيه را معرفي كرد و احكام مسئوليتي آنها توسط معاونت بازرسي و تعالي فرماندهان و مديران ناحيه به آنها اعطاء شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: