آخرین اخبار
کد خبر: ۳۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
نامه 3 هزار گروه جهادی به رئیس دوره‌ای جنبش غیر‌متعهدها:
گروه‌های جهادی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی تاکید کردند: از مسئولین می‌خواهیم مقدمات عزیمت گروه‌های جهادی برای بازسازی غزه مظلوم را فراهم کنند.
به گزارش تنویر به نقل از فارس سازمان بسیج سازندگی بسیج مستضعفین و 3هزار گروه‌ جهادی ایران باتوجه به هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تخریب این شهر نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس دوره‌ای جنبش غیر‌متعهدها صادر کردند که متن آن در ادامه آمده است.

جناب دکتر روحانی

رئیس محترم دوره ای جنبش غیر متعهدها

سلام علیکم

می خواهیم غزه را بسازیم

وَلَمْ یَسِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَیَنظُرُوا کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَکَانُوا أَشَدَّ مِنْهُمْ قُوَّةً وَمَا کَانَ

اللَّهُ لِیُعْجِزَهُ مِن شَیْءٍ فِی السَّمَاوَاتِ وَلَا فِی الْأَرْضِ إِنَّهُ کَانَ عَلِیمًا قَدِیرًا

آیا در زمین نگردیده‏اند تا فرجام [کار] کسانی را که پیش از ایشان [زیسته] و نیرومندتر از ایشان بودند بنگرند و هیچ چیز نه در آسمانها و نه در زمین خدا را درمانده نکرده است چرا که او همواره دانای تواناست ﴿سوره فاطر آیه 44﴾

این قرن، قرن شکست ابرقدرت شرق و غرب است. «امام خمینی(ره)»

از آن روز که بارقه های امید با ظهور انقلاب اسلامی ایران در دل های محرومین و مستضعفین پدیدار گشت تزلزل و شکست در ریشه های پوسیده نظام های سلطه گر بویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صهیونیستی نیز نمایان گردید که: «(ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت )» امروز بر همگان واضح و مبرهن است که رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست ولیده نامیمون قدرت های خون آشام، خصوصا آمریکا و انگلیس خبیث است و واضح تر آنکه آنچه از فتنه کشته اند جز ظلم و ستم وتباهی خویش درو نخواهند کرد.

امروز مردم ما به تاسی از امام راحل عظیم الشان و به پیروی از منویات حکیمانه رهبر فرزانه و هوشیار انقلاب اسلامی(مدظله العالی) همچون کوهی استوار در مقابل سیل فتنه های شیطانی ایستاده و امیدوارانه به افق های آینده چشم دوخته اند تا پرچم این حرکت الهی را به پرچم دار اصیل آن تقدیم نموده و در جشن وصال حضرتش درقدس شریف نماز عشق را در پس قامت رعنایش به میعاد نشینند.

خدای را شاکریم که به ما نعمت حیات بخشید تا پیروزی های مکرر فرزندان اسلام را در مقابل جبهه کفر و نفاق شاهد باشیم.

پیروزی های مقاومت در جنگ های 33روزه، 22روزه و 8 روزه و همچنین شکست رژیم کودک کش در جنگ 30روزه اخیر از یک سو نمایانگر ضعف و عجز رژیم تا دندان مسلح صهیونیست و از سوی دیگر بیانگر توان مقاومت اسلامی است.

آنچه بیش از همه در دنیای امروز خودنمایی می کند تنها حمله وحشیانه رژیمی سفاک به مردم بی پناه و مظلوم نیست، بلکه سکوت مجامع جهانی و همراهی اصحاب زر و زور وبرخی حکام خود فروخته ننگی است بر دامن جوامع بشری که به راحتی پاک نخواهد شد.

غزه امروز صحنه رسوایی سه جریان منفور در میان ملت هاست؛ خشم عبری، سکوت غربی و خیانت عربی سه ضلع مثلث شوم فتنه صهیونیستی است.

اینک که ظالمان و ستمگران دوباره علم فتنه برداشته و با دشنه های زهر آلودشان به جان کودکان مظلوم غزه و فلسطین افتاده و خانه و سرپناهشان را ویران نموده اند ضمن همدردی با همه مظلومان عالم بویژه ستمدیدگان فلسطین وکودکان مظلوم غزه اعلام می داریم که ما فرزندان ایران اسلامی در قالب گروه های جهادی به منظور کمک به بازسازی همراه و همدل با جوانان فلسطینی آماده خدمت رسانی به مردم شریف غزه بوده و در صورت مساعد بودن شرایط، آماده عزیمت به هر نقطه از عالم که فریاد یاللمسلمین...شنیده می شود هستیم.

و از مسئولین می خواهیم مقدمات عزیمت گروه های جهادی برای بازسازی غزه مظلوم

را فراهم نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

سازمان بسیج سازندگی بسیج مستضعفین ایران اسلامی

و گروه های جهادی ایران سرافراز

نام:
ایمیل:
* نظر: