آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر؛
سرهنگ کوشکی گفت: اولین رسالت روابط عمومی این است که در جبهه جنگ نرم کم نیاورده و کوتاه نیاید و نباید قدرت پیشرفت را از دست بدهیم.
به گزارش تنویر، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر درآیین افتتاحیه نخستین گردهمایی آموزش معاونین روابط عمومی سپاه فجر استان فارس و سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: عصر فعلی عصر تسخیر خانواده و مغزها از طریق شبکه های مجازی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر اظهار داشت: اولین رسالت روابط عمومی این است که در جبهه جنگ نرم کم نیاورده و کوتاه نیاید و نباید قدرت پیشرفت را از دست بدهیم.
وی افزود: در دنیای امروز قدرت سخت جای خود را به دانایی و دانش داده است و اولین هدف در جنگ نرم، تغییر نگاه و تغییر عالم هستی و آفرینش است.
وی خاطر نشان کرد: ما 36 سال پیش سیلی محکمی به دشمن زدیم و دشمن تا امروز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا بتواند به این نظام ضربه بزند که به حمدالله تا امروز موفق نشده است.
سرهنگ کوشکی درتبیین شاخص های جوامع امروز گفت: دنیای امروز معروف به دنیای دانا محوری است و بشر، امروز راه های سهولت پیام رسانی را کوتاه تر و ساده تر کرده است.
وی افزود: مقدمه سازی تزکیه بر تعلیم باید در دستور کار قرار دهیم و می بایست با تأسی به آیات قرآن، تزکیه را در کنار تعلیم بکار بگیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر: