کد خبر: ۳۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس:
دستغیب گفت: بدلیل وسعت مدارس و اختلاف نظر میان مدیران مدارس شیراز یکسان سازی پوشش دختران در مقاطع مختلف در مدارس امکان پذیر نیست.
به گزارش بسیج فرهنگیان فارس ،معصومه دستغیب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پانا اظهار داشت: برای یکسان سازی پوشش فرم مدارس دخترانه به بحث متنوع بودن و شاد بودن باید توجه داشت که این مهم در شهر شیراز بدلیل وسعت مدارس و اختلاف نظر میان مدیران مدارس این یکسان سازی امکان پذیر نیست یا کار سختی است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس ابراز داشت: برای یکسان سازی پوشش فرم مدارس دخترانه نیاز به یک کمیته تخصصی از روانشناسان و طراحان لباس است.
وی با تاکید بر ضرورت راه اندازی کمیته تخصصی طراحی لباس در فارس،افزود: باید با انجام کار های تخصصی از ظرفیت متخصصین و طراحان لباس در شیراز بیشتر بهره برد.
دستغیب تصریح کرد: در این کمیته روانشناسان متناسب با هر مقطع و سن دانش آموزان به طراحان به انتخاب نوع رنگ و طرح لباس کمک می کنند که با توجه به اصل متنوع بودن و شاد بودن فرم و پوشش مدارس دخترانه بهترین فرم را برای هرمقطع داشته باشیم.
دستغیب اضافه کرد: در سال های گذشته کارهایی در این راستا انجام شده که پیشرفت خوبی را شاهد هستیم اما این پیشرفت با ایجاد کمیته تخصصی قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: