جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۹:۰۹
کد خبر: ۳۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
مستند زندگی شهدای شاخص کنگره در استان‌های خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی که قرار بود یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری از شبکه یک سیما پخش شود به هفته آینده موکول شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس، هفتمین مستند از سری مستندهای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار که به زندگی شهید شاخص اصناف استان قزوین می‌پرداخت، عصر شنبه، 25 مردادماه، از شبکه اول سیما پخش شد.

بنا بر این گزارش، مستند زندگی شهدای شاخص کنگره در استان‌های خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان شرقی که قرار بود یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری از شبکه اول سیما پخش شود به هفته آینده موکول شد.

در هفته جاری از ساعت 17 به بعد در بازه زمانی پخش مستندهای کنگره، ویژه برنامه‌ای درباره آزادگان سرافزار ایران اسلامی در برنامه شبکه یک قرار داده شده است.

گفتنی است در دو هفته گذشته، شش مستند از سری مستندهای کنگره از این شبکه پخش شده است.

بنا بر این گزارش، مستندهایی که تا کنون از سیما پخش شده‌اند به‌ترتیب زندگی شهدای شاخص کنگره در استان‌های گلستان، زنجان، خراسان جنوبی، مازندران، گیلان و اصفهان را روایت می کرد.

مسئول ساخت مستندهای کنگره پیش از این، بازسازی برخی صحنه‌ها را از بخش‌های شاخص مستندهای کنگره و از پرچالش‌ترین این بخش‌ها برشمرده و خبر داده بود که 20 تا 30 درصد مستندهای کنگره، بازسازی است.

گفتنی است ساخت مستند یکی از بخش‌های تولید محتوای کنگره است و تا اجلاس پایانی کنگره که روز سوم شهریورماه آغاز می‌شود، حدود600  دقیقه مستند درباره شهدای اصناف ساخته می‌شود.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: