آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع)شيراز از حلقه هاي صالحين پايگاه مقاومت بسيج امام حسن عسكري (ع) حوزه مقاومت بسيج فاطمه الزهرا(س) روستاي نصرآباد بازديد کرد.

به گزارش تنویر، طي برنامه اي، پاسدار آرش علاءالديني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع) شيراز، به همراه حجت الاسلام والمسلمين جوكار مسئول معاونت تربيت و آموزش ناحيه و سرهنگ دوم پاسدار نظري مسئول معاونت بازرسي و تعالي فرماندهان و مديران، از حلقه هاي صالحين پايگاه مقاومت بسيج امام حسن عسكري (ع) حوزه مقاومت بسيج فاطمه الزهرا(س) روستاي نصرآباد بازديد به عمل آمد.

دكتر علاءالديني در اين بازديد گفت: برنامه ي ما ،تشريفاتي نيست،بلكه بازديد كاري است،ما مي خواهيم كارها و مهارت هاي شما را خوب ببينيم و بشنويم تا بتوانيم در سپاه ناحيه احمدبن موسي(ع) براي پيشرفت كارهاي شما بهتر تصميم بگيريم و همچنين فرماندهان شما را بهتر كمك كنيم.

وي افزود: برنامه ي ما در اين بازديد ، پيرامون موضوعات جذب بسيجيان،بررسي وضعيت شوراي پايگاه ،تجهيز پايگاه و انسجام بين فرمانده پايگاه با بسيجيان،هيئت امناء و امام جماعت مسجد در روستا مي باشد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه احمدبن موسي(ع) با بيان نقش زن در خانواده و جامعه گفت: خواهران بسيج،مادران فرزندان جامعه اسلامي ما هستند ،مادراني هستند كه فرزندان اين انقلاب را تربيت مي كنند. ما نگاهمان اين است كه خواهران بتوانند اين ماموريت اصلي و بزرگ را بپذيرند و برعهده بگيرند و انگيزه براي تربيت فرزندان با ايمان و مفيد براي جامعه را داشته باشند و الگوي آن ها ،مادران شهدا باشند كه شهدا در دامان پاك آن ها پرورش يافتند.

دكتر علاءالديني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به توطئه ها و نقشه هاي دشمنان اسلام براي مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گفت:يكي از وسايل و تجهيزاتي كه امروز دشمن براي مقابله با دين و انقلاب ما به كار گرفته ماهواره است.وي افزود :ماهواره، اين غده سرطاني كه شيرازه ي خانواده ها را از هم مي پاشد را بايد از خانه هايمان بيرون بياندازيم تا كانون گرم خانواده را از اثرات مخرب آن حفظ كنيم و آسيب هاي اجتماعي را در جامعه از بين ببريم.






نام:
ایمیل:
* نظر: