گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹
اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
اعضاء مجمع عمومی بسیج سپیدان با حضور در منطقه راشک با مردم خون گرم روستای راشک دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش تنویر سپیدان ، روز گذشته اعضاء مجمع عمومی بسیج با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با مردم خون گرم منطقه راشک دیدار و گفتگو کردند .

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه و رئیس مجمع عمومی بسیج در این دیدار با اشاره به دوران انقلاب اسلامی و نقش رابطه روحانیت و مردم افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران زایده رابطه فکری مردمی است که خود سرنوشتشان را انتخاب کردند و هم اینک نیز با حفظ این ارتباط باید آموزش های روحی ، روانی و دینی فرزندانتان را جدی گرفته و بالا ببرید زیرا هدف دشمن ضربه به اعتقادات فرزندان شماست .

سرهنگ مرتضی خسروانی دبیر مجمع و فرمانده سپاه سپیدان در خصوص این دیدار گفت : در راستای تحقق شعار سال 93 و پیگیری برنامه های فرهنگی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و سایر برنامه ها برنامه ای جهت دیدار با مردم روستاهای شهرستان تهیه شده که اعضاء مجمع عمومی بسیج هر هفته با مردم یکی از روستاها دیدار نمایند .

دبیر مجمع عمومی بسیج سپیدان با اشاره برنامه های خوب بسیج سازندگی در روستاها گفت : از سالها قبل بسیج سازندگی با اعزام جوانان مشتاق در قالب اردوهای جهادی اقدام به ساخت و ساز در روستاها نموده و امروز نیز مصوب شد تیم بسیج سازندگی اردوی جهادی را به این مناطق اعزام و ساخت حمام ، سرویس بهداشتی و تعمیر منازل روستائیان را در دستور کار خود قرار دهد .

سرهنگ خسروانی اقتصاد مقاومتی را حلال مشکل اقتصاد کنونی در کشور خواند و گفت : بسیج سپاه سپیدان این آمادگی را دارد که با بهره مندی از بسیج مهندسین و اعزام کارشناسان خود آموزشهای لازم در خصوص باغداری و کشاورزی مدرن و اقتصادی را به مردم ارائه نماید تا مردم عزیز و زحمتکش از کار و تلاش خود بهره و منفعت بیشتری کسب نمایند .

خسروانی اعطای وام خوداشتغالی در قالب اقتصاد مقاومتی را یکی دیگر از برنامه های بسیج خواند و تاکید کرد : از سال گذشته تا کنون بسیج با اعطای وام خوداشتغالی و اقتصاد مقاومت تلاشهای زیادی در جهت ایجاد مشاغل مختلف در زمینه های کشاورزی ، زنبور داری ، پرورش قارچ ، پرورش آبزیان ، پرورش مرغ ، شتر مرغ ، تولید کود کمپوست و ... نموده و این آمادگی را دارد به طرح هایی که بهره اقتصادی بالایی داشته باشند زمین و عرصه کار واگذار نماید .

مرتضی خسروانی مبارزه با دجالواره را یکی از طرح های مجمع عمومی بسیج خواند و افزود : طرح مبارزه با دجالواره و تعویض گیرنده های دیجیتال با تجهیزات دریافت شبکه های ماهواره ای آغاز شده و از آنجا که وجود ماهواره در منازل به منزله حضور سربازان آمریکایی در جمع خانواده هاست ، متقاضیان در روستاها نیز می توانند با تحویل ماهواره های خود به پایگاه های مقاومت بسیج ، یک دستگاه گیرنده دیجیتال دریافت نمایند .

در این برنامه مردم نیز به بیان مشکلات و کمبودات روستا پرداختند که از مهمترین آنها می توان به طرح های ناموفق گازرسانی ، آسفالت راه های اصلی وداخل روستا ، لوله کشی آب شرب و ... اشاره نمود .

اعضاء مجمع عمومی بسیج سپیدان در ادامه باحضور درگلزار شهدا وادای احترام به شهدای گلگون کفن راشک ، با پدر ومادر شهیدان علی کریمی و محمد شفیعی دیدار و گفتگو کرده ، سپس با حضور در منازل آقایان احمدعلی شفیعی ، سیدمرادشفیعی(نابینا) و غفاراحمدی آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند .

نام:
ایمیل:
* نظر: