آخرین اخبار
کد خبر: ۳۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
گردهمایی 600 نفره معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه از تمامی استان ها و شهرستان های سراسر کشور برای نخستین بار برگزار می شود.

به گزارش تنویر به نقل از خبرگزاری بسیج، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به طرح تحول علمی وتخصصی در این مجموعه گفت: طیّ دو ماه خرداد و مرداد ماه توانستیم تمامی معاونین روابط عمومی شهرستان های سراسر کشور را در معرض یک آموزش تخصصی در مرکز هر استان قرار داده و با اصول و مبانی علم مدیریت- روابط عمومی و خبر نویسی آشنا نماییم.

احمدی با این بیان که روابط عمومی دستگاه ها و نهادها در کشور، اساسا از مبانی علمی کم تر بهره می برند افزود: امروز ما بیش از هر دوره ای نیازمند عمل حرفه ای و برنامه های علمی در روابط عمومی ها هستیم چرا که در جنگ نرم، اولین و مهمترین خاکریز خط مقدم را این مجموعه شکل می دهد.
 
مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حرکت علمی در روابط عمومی بسیج اظهار داشت: در همین راستا مرحله ی تکمیلی دوره آموزشی روابط عمومی های بسیج در قالب گردهمایی 600 نفره معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه از تمامی استان ها و شهرستان های سراسر کشور برای نخستین بار برگزار می شود.
 
 وی در همین خصوص افزود: این گردهمایی که با همکاری روابط عمومی کل سپاه در 11 شهریور ماه به مدت 3 روز بر گزار خواهد شد با محور انسجام – آموزش و توجیه تشکیلات حرفه ای نهاد روابط عمومی انجام می گیرد.
 
گفتنی است گرد همایی فوق دارای  برنامه های گوناگونی می باشد که متاقبا اعلام می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: