کد خبر: ۳۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
با همت سازمان بسیج کارگری؛
نعمتی: وجود پایگاههای مقاومت بسیج کارگری در میان کارخانه‌ها، کمک به دولت و اقتصاد کشور است و توسعه و ترویج تفکر بسیجی، حرکت پرشتاب‌تر صنعت کشور به سوی استقلال و خودکفایی را در پی خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، جلسه هم‌اندیشی توسعه پایگاه‌های کارگری ارسنجان در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

نعمتی مسئول بسیج کارگری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، توجه هر چه بیشتر به مباحث اقتصادی در این سال ضروری است.

وی افزود: وجود پایگاههای مقاومت بسیج کارگری در میان کارخانه‌ها، کمک به دولت و اقتصاد کشور است و توسعه و ترویج تفکر بسیجی، حرکت پرشتاب‌تر صنعت کشور به سوی استقلال و خودکفایی را در پی خواهد داشت.

فرهادی سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان نیز گفت: تشکیل بسیج کارگری در کارخانه‌ها و کارگاهها و محیط‌های کارگری را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: اثرات مثبت فرهنگی، اجتماعی که وجود پایگاههای بسیج کارگری از خود بجا می گذارد بسیار مهم و تاثیر گذار است.

وی همچنین افزود: بسیج کارگری در مواقع بحرانی می‌تواند با ارائه‌ی راهکارهای فرهنگی، اقتصادی توأم با اخلاق اسلامی، به حل مشکلات پیش‌رو کمک‌های شایانی کند.

فرهادی با اشاره به تلاش روزافزون دشمنان انقلاب اسلامی برای آسیب زدن به انقلاب اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه کارگران جامعه از قشر‌های زحمتکش و مدافع انقلاب اسلامی است، باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه بسیج کارگری شهرستان ارسنجان اظهار داشت: این امر بسیار مثبت ارزیابی می‌شود و ما خواستار گسترش فعالیتهای این پایگاه و در همین راستا آقای سعید زارع از اعضا فعال بسیج این اداره رابط معرفی گردیدند.

فرهادی اضافه کرد: تلاش ما این است که با وجود بسیج، فرهنگ بسیجی که همان فرهنگ عبودیت و کار مخلصانه است را در مجموعه کارخانجات توسعه دهیم.

سرهنگ عبدالعظیم زارع نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارسنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: حضور مدیران حوزه‌های صنعت و اشتغال و هم‌اندیشی این عزیزان در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

وی گفت: امیدواریم با توسعه پایگاههای بسیج کارگری در بین کارخانه‌های استان، در زمینه ترویج فرهنگ بسیج پیش‌قدم باشیم، چراکه در حقیقت وجود رده‌های بسیج کارگری، کمک به مجموعه کارگران زحمتکش و صنعت کشور از طریق تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: